וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיגוד מפרגנים לעתודה: "ידענו שיש בשחקנים האלה משהו אחר"

השחקנים והצוות המקצועי בראשות חסין קיבלו שבחים. וגם: הקדמת המשחק נגד גרמניה ל-13:30 והיריבה הלא מאיימת בקרב על חצי הגמר

מחוץ לקווים עם לירון שרון, 11.7/עורך: זיו שטיינר

נבחרת העתודה של ישראל תעלה היום (חמישי, 13:30) לרבע גמר אליפות אירופה בהרקליון במטרה להעפיל בפעם החמישית ברציפות למעמד חצי הגמר בטורניר אחרי שאתמול רשמה סנסציה ענקית כשגברה על המועמדת לזהבת ספרד 52:59 בשמינית הגמר ושלחה אותה אל משחקי הדירוג.

בנבחרת חגגו על הפרקט את ההישג המדהים, כשאיש לא נתן לחבורה בכחול לבן סיכוי ואפילו בסוכניות ההימורים העריכו את הפער בין הקבוצות ב-23 עד 24 הפרש לטובת הספרדים. זה היה הניצחון השני של ישראל על מועמדת לזכייה בטורניר, אחרי שקודם לכן ניצחה את טורקיה בשלב הבתים.

שחקן נבחרת העתודה של ישראל, דניאל גואטה, חוגג עם נועם יעקב. fiba.com, אתר רשמי
יחגגו גם מול גרמניה? גואטה ויעקב/אתר רשמי, fiba.com

באיגוד הכדורסל פרגנו לשחקנים ולצוות המקצועי בראשות המאמן אלעד חסין שהכינו את השחקנים בצורה מושלמת למשחק ולטורניר, "שמענו מסביב דיבורים על זה שהמטרה תהיה לא לרדת דרג, אבל אנחנו ידענו שיש בשחקנים האלה משהו אחר", אמרו באיגוד אמש, "ראו נבחרת אחת שלמרות שהיא פחות מוכשרת יודעת בדיוק מה היא צריכה לעשות. הכנה מושלמת למשחק, ואנחנו שוב משחק אחד מחצי הגמר".

בנבחרת נדהמו לגלות אתמול בשעה לחצות כי המשחק נגד גרמניה ייערך בשעה 13:30, כשחלק מהשחקנים כבר נכנסו למיטות לישון, הקדימו את תדריך הוידאו לשעות הבוקר המוקדמות ולא ייערכו אימון כלל לקראת המפגש נגד הגרמנים. מנגד, גם הגרמנים גילו שיש להם פחות שעות להתכונן לנבחרות אותה מובילים נועם יעקב ודני וולף.

את נבחרת גרמניה, שלא הרשימה בשלב הבתים עם ניצחונות דחוקים על איסלנד וסלובניה שרחוקות מלהיות המובילות בטורניר הזה ותבוסה לצרפת, מובילים שני פורוורדים מהמכללות. מיכאל ראטאיי משחק באורגון סטייט ורושם באליפות 16 נקודות למשחק, ובנג'מין שרודר, לו אין קשר לכוכב ה-NBA דניס שרודר, מאוניברסיטת ג'ורג' וושינגטון קולע 15.5 נקודות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully