וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "אלה שבחרו לפגוע ביודעין במועדון יורחקו לצמיתות"

12.7.2023 / 21:56

הירוקים גינו את האירועים במלטה ("חייבים לבחון גם את עצמנו") והדגישו כי מדובר בקומץ ש"אינם יכולים להיקרא אוהדי הקבוצה ולא יהיו חלק מאיתנו". וגם: מי תהיה היריבה הבאה במוקדמות ליגת האלופות?

אוהדי מכבי חיפה משליכים אבוקה ליציע של חמרון ספרטנס/ספורט1

מכבי חיפה פרסמה הערב (רביעי) באתר הרשמי שלה הודעת גינוי לאירועים שהתרחשו אמש במשחק בו הביסה אלופת המדינה 0:4 את חמרון ספרטנס. כזכור, המפגש הופסק לדקות ארוכות בתחילת המחצית השנייה בשל עימות בין הקהלים, כשבצד הירוק טענו למתקפה מצד האוהדים המקומיים, אך מנגד הושלכה אבוקה ליציע של הקבוצה המקומית ואף נעצרו חמישה אוהדים של מכבי חיפה. בגין העבירות, הקבוצה מהכרמל תעמוד לדין באופ"א כשנגדה עומדים ארבעה סעיפי אישום שונים.

"לצד השמחה ושביעות הרצון מהניצחון במשחק החוץ במלטה, אנו חשים מאמש תחושות לא פשוטות, זאת בשל התנהגות קומץ מאוהדי הקבוצה", לשון הודעת המועדון. "המועדון שלנו נוטל חלק 30 שנה במשחקים במסגרות האירופיות. בעונה שעברה אירחנו את משחקי המוקדמות ושלב הבתים וזכינו לשבחים רבים מנציגי אופ"א ומהקבוצות האורחות.

עוד בנושא מכבי חיפה

אוהדי מכבי חיפה במלטה. מכבי חיפה, אתר רשמי, אתר רשמי
אוהדי מכבי חיפה במלטה/אתר רשמי, מכבי חיפה, אתר רשמי

"במקביל, ספגנו ביקורות ועונשים לא פשוטים על התנהגות קומץ מאוהדי הקבוצה במהלך משחקים אלו. מהעדויות על אירועי אמש, עולה כי הקהל שלנו הותקף על ידי אוהדי היריבה ואנו מגנים זאת ואף נעביר את החומרים שבידינו לידי אופ"א להמשך טיפול.

"אולם אנו חייבים לבחון גם את עצמנו. אי אפשר להישאר אדישים למה שהיה אתמול. על ראשנו מרחף עונש על תנאי בגין שימוש חוזר בפירוטכניקה. התרענו על כך, חזרנו והודענו על כך בכל מדיה אפשרית וביקשנו להתנהג בהתאם. מספר אוהדים בחרו להגיע למלטה ולפגוע ביודעין במועדון שלנו. אוהדים אלה, אשר פוגעים במועדון מקצועית, כלכלית ותדמיתית, אינם יכולים להקרא אוהדי המועדון.

"אנו מגנים התנהגות זו. 'אוהדים' אלה אינם מייצגים את מאות אלפי האוהדים שלנו שמגיעים למשחקי הקבוצה בארץ ובחו"ל ומעודדים את השחקנים בצורה מרגשת ומעוררת כבוד. 'אוהדים' אלה יורחקו לצמיתות ולא יהיו חלק מאיתנו".

* מי תהיה היריבה הבאה של מכבי חיפה במוקדמות ליגת האלופות? פארול קונסטנטה הרומנית ניצחה הערב (רביעי) 0:1 את שריף טיראספול, והשיגה מקדמה קטנה אך חשובה אחרי המשחק הראשון מבין שניים במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות. הקבוצה הרומנית, אותה מאמן גיורגי חאג'י, תגיע עם יתרון של שער אחד למשחק הגומלין שייערך בשבוע הבא במולדובה. מכבי חיפה, בהנחה שלא תפסיד בבית 5:0 ליריבתה ממלטה ואכן תעפיל לשב הבא, מחכה למנצחת.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully