וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא אנקרגוצ'ו מכחיש סיכום עם מכבי חיפה לגבי לאמין דיאק

בסנגל דיווחו שהירוקים סגרו עם הטורקים על רכישה ב-3 מיליון יורו. פארוק קוג'ה: "אין סיכום, לא יודע אם תוגש עוד הצעה"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:4 על חמרון ספרטנס והבלגן ביציעים במלטה/ספורט1

נשיא אנקרגוצ'ו, פארוק קוג'ה, מכחיש את הדיווח לפיו המועדון הגיע לסיכום עם מכבי חיפה בנוגע ללאמין דיאק. בסנגל סיפרו שמכבי חיפה קרובה מאוד לרכוש את הקשר, אבל קוג'ה אמר היום לתקשורת בטורקיה שזה לא נכון ופירט: "אני לא יודע אם מכבי חיפה תגיש הצעה חדשה, אבל המספרים שכתבו עד עכשיו לא נכונים וגם אין סיכום. זו לא האמת".

לפי הדיווח באתר הסנגלי "Wiwsport", האלופה הישראלית כבר הגיעה לסיכום עם הקבוצה הטורקית על פרטי העסקה, וגם הקשר עצמו נתן אור ירוק למהלך. "מכבי חיפה מתחילה להתאהב בקונספט הסנגלי", כתבו באתר. "אחרי ההצלחה של עבדולאי סק, האלופה הישראלית קרובה לצרף סנגלי נוסף". לפי הדיווח, "מסאי דגו סימן את דיאק בעדיפות עליונה, ומעריך מאוד שחקנים מסוגו".

צפו בביצועיו של דיאק

לאמין דיאק שחקן אנקרגוצ'ו. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
דיווחים סותרים. דיאק/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

אתמול אישר מאמן אנקרגוצ'ו טולונאי קפקאס שדיאק עשוי לעזוב את הקבוצה. "יש סיכוי גבוה שהוא יימכר", אמר המאמן והפיח תקוות בקרב אוהדי הירוקים, "אם זה באמת יקרה, נחתים שחקן אחר במשבצת שלו".

דיאק, קשר אחורי פיזי שנחשב לכישרון גדול, חתום באנקרגוצ'ו עד 2025 עם אופציה לעונה נוספת. בעונה שעברה הוא רשם 32 הופעות בליגה הטורקית וכבש שלושה שערים. בתקשורת הטורקית דווח רק לפני מספר שבועות שקבוצות בליגות בכירות מעוניינות בדיאק. אחת מהן הייתה מאיורקה, שלפי הדיווחים הגישה הצעה לרכוש אותו ב-4 מיליון יורו, ונדחתה על ידי אנקרגוצ'ו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully