וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת כבר לא מאוהבת: "קיליאן אמבפה פגע קשות בתדמית שלו"

הפופולריות שלו צונחת, הוא נתפס כיהיר וחמדן, ומשלם את המחיר גם כשהוא לא אשם. בצרפת מסבירים: כך הסכסוך של אמבפה עם פריז סן ז'רמן פגע בו נואשות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.7/ספורט1

ב-2018 קיליאן אמבפה היה הספורטאי הכי אהוב בצרפת, אחרי שהוביל את נבחרת הטריקולור לזכייה במונדיאל ונחשב לדבר הבא של הכדורגל העולמי, אבל נדמה שבשנים האחרונות הכדורגלן לא מצליח לעמוד בציפיות העצומות ממנו, והפרשות סביבו בשבועות האחרונים פוגעים בתדמיתו. בכתבה שנעשתה עליו ב-"RMC" נכתב כי "ייתכן שקליאן אמבפה פגע באופן קבוע בתדמיתו בעקבות הסכסוך שלו עם ההנהלה של פריז סן ז'רמן, שלא יורד מהכותרות".

בזמן שקיליאן אמבפה מסתובב תחת אבטחה כבדה בפעילות ההתנדבותית שלו בקמרון, מולדתו של אביו, הסוגיה שלו ממשיכה להעסיק את פריז סן ז'רמן, שכזכור הציבה בפניו אולטימטום: תחדש חוזה או שתעזוב מיד תמורת 200 מיליון יורו לפחות.

קיליאן אמבפה שחקן נבחרת צרפת בחימום. רויטרס
יותר מדי כותרות לא נעימות. אמבפה/רויטרס

בינתיים: קיליאן אמבפה בקמרון

בכתבה נטען ש"הוא עדיין הכוכב, השחקן שמושך את המצלמות, הצופים, האוהדים, זה שמוכר חולצות וגיבור הילדים... אבל אמבפה ראה את התדמית שלו מתדרדרת בימים האחרונים, בעקבות ההחלטה שלו שלא להאריך חוזה ולצאת חופשי ב-2024.

"סקר חדש חושף ירידה בדירוג הפופולריות של השחקן: אם רוב גדול מאוד מהצרפתים עדיין מוצאים אותו סימפטי ( 70%), הפריזאי איבד עשר נקודות לעומת 2019. הוא מופיע שם, בעיני הנשאלים, פחות צנוע (45%, ירידה של 21 אחוז) ופחות כריזמטי (57%, ירידה של 9 אחוז) מאשר לפני ארבע שנים.

"אין שום דבר רע בהודעה שלו שיעזוב. זה אפילו לגיטימי במלחינת החוזה. לאמבפה יש את הזכות לעשות את זה. הסעיף אושר על ידי פ.ס.ז'. פריז בהחלט יכולה להאשים את עצמה, ולא רק להטיל את האשמה רק על אמבפה.

"אלא שיש את שאלת הדרך: המכתב הפומבי שנשלח להם להודיע על כך, ההתנהלות בתקשורת, ובמיוחד הראיון ב'פראנס פוטבול', שבו הוא אמר שלשחק בפ.ס.ז' "לא עוזר הרבה" כדי להדגיש את הביצועים שלו, והצביע על 'תקרת הזכוכית' שהושגה בליגת האלופות.

עוד בוואלה!

לאונרדו תקף: "אמבפה לא מנהיג, הגיע הזמן שיעזוב את פ.ס.ז'"

לכתבה המלאה
קיליאן אמבפה פריז סן ז'רמן. רויטרס
למה תמיד אני? קיליאן/רויטרס

"עד עכשיו, הכל היה בגללו. אמבפה לא מרשימה בליגה? זה אמבפה. לא זכתה בליגת האלופות? אמבפה. אף אחד לא חזק יותר מהמועדון, זה מה שאנחנו שומעים לעתים קרובות על ריאל מדריד, בארסה, מנצ'סטר יונייטד, באיירן... אבל אצל פ.ס.ז' זה שונה.

"לאונרדו אמר ש'פריז סן ז'רמן הייתה קיימת לפני קיליאן אמבפה והיא תתקיים אחריו. הוא נמצא בפריז כבר שש שנים, ובשש העונות הללו, חמישה מועדונים שונים זכו בליגת האלופות, לאף אחד מהם לא היה אמבפה. זה אומר שזה בהחלט אפשרי לנצח בתחרות הזו בלעדיו. האן זה נכון או משאלת לב? העתיד יגיד. אבל בינתיים, שמענו את אמבפה מדבר יותר מאשר הנשיא שלו או אפילו מאמנו כריסטוף גאלטייה. וכך הקפטן מצליח לעצבן אנשים, ולהיתפס כיהיר.

"הכס, משגע את כולם, אבל עם אמבפה אנחנו בקנה מידה אחר. יש לו שכר חודשי של 6 מיליון יורו ברוטו (כמעט כפול משל מסי), או כ-72 מיליון יורו ברוטו בשנה. ולכך מתווספים עוד מקורות תגמול רבים מהמועדון, מבלי לחשוב אפילו על חוזי הפרסום שלו. בסוף יולי הוא אמור לקבל חלק מבונוס הנאמנות שלו - די אירוני כשיודעים את המצב - כלומר 40 מיליון יורו. קשה להאמין שבמדריד הוא יוכל לקבל כאלה סכומים, והוא בכל זאת מתלונן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully