וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' נגד אמבפה: "הסבת לנו נזק, נצטרך למכור את חבריך לקבוצה"

בצרפת דווח על מכתב תקיף שנשלח לשחקן בעקבות התעקשותו לעזוב בקיץ הבא בחינם. במועדון הציבו אולטימטום לקבלת החלטה ודורשים פגישה דחופה להבאת הפרשה לסיומה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.7/ספורט1

פריז סן ז'רמן לא שקטה בעקבות הסאגה של קיליאן אמבפה, אותה היא מעוניינת להשאיר מאחוריה בהקדם האפשרי. לפי דיווח ב"לאקיפ" הצרפתי המועדון דרש לקבוע פגישה דחופה עם השחקן כדי להגיע להכרעה סופית, והם הורו לו לקבל החלטה עד ה-31 ביולי - או שתחדש את החוזה שלך, או שנמכור אותך הקיץ.

כידוע, אמבפה מחזיק בחוזה בפ.ס.ז' עד הקיץ הבא, כאשר לעונה שלאחר מכן ישנה אופציה שנתונה להחלטתו. עם סיום העונה שלח אמבפה מכתב לפ.ס.ז' בו הוא התחרט והחליט לעזוב בקיץ הבא בהעברה חופשית, קרוב לוודאי לריאל מדריד. הצרפתי ירצה להמשיך לעונה נוספת משום שהדבר ישלשל לכיסו בונוס שמן, אך בפריז בשום פנים ואופן לא מוכנים שהוא יעזוב אותם בחינם.

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
הסאגה נמשכת. אמבפה/רויטרס

עוד בכדורגל העולמי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

בצרפת דווח כי בעקבות אותו המכתב ששלח אמבפה, אלופת צרפת שלחה אליו מכתב תגובה עם "טון תקיף מאוד", בו נטען כי העובדה שהמכתב שלו הפך לפומבי הסב נזק רב למועדון. עוד דווח כי מבחינת המועדון אין פסול בכך שאמבפה חזר בו, אבל בעיניהם הסוגיה הייתה צריכה להישאר בחדרים וסגורים וכי הצדדים היו יכולים לפתור את הסיטואציה ביניהם הקיץ.

ב"סקיי" הוסיפו לטעון כי מעבר לאולטימטום שהוצב, פ.ס.ז' אמרה לאמבפה כי אם הוא יתעקש לעזוב בחינם בקיץ הבא, הקבוצה תצטרך למכור את כמה מחבריו לקבוצה, כך שבפועל החלטתו תשליך באופן ישיר על המשך הקריירה של שותפיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully