וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריז סן ז'רמן הציגה את מרקו אסנסיו ומילאן שקריניאר

שחקן ההתקפה של ריאל מדריד והבלם שהיה באינטר סיימו את חוזיהם ועברו בחינם לאלופת צרפת. הספרדי חתם לשלוש שנים, הסלובקי לחמש

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.7/ספורט1

פריז סן ז'רמן הכריזה היום (חמישי) צירופם של מרקו אסנסיו שחתם לשלוש שנים ושל מילאן שקריניאר שחתם לחמש שנים. כידוע, אסנסיו בן ה-27 סיים את חוזהו בריאל מרדיד ועבר ללא תמורה אחרי קרוב לעשור, ובדומה לו גם הסלובקי סגר באלופה הצרפתית לפני זמן רב הגיע אליה ללא תמורה אחרי שחוזהו באינטר הסתיים.

אסנסיו נפרד מריאל מדריד כשלזכותו בין השאר שלוש אליפויות, שלוש זכיות בליגת האלופות (כולל שער בגמר נגד יובנטוס). בסך הכל ערך 285 הופעות ובהן כבש 61 שערים ובישל עוד 32. הוא נרכש על ידי הבלאנקוס בגיל 18, הושאל לשנתיים והחל את דרכו בקבוצה הבוגרת החל מקיץ 2016. "זה נהדר להיות חלק מהמועדון הזה", אמר אסנסיו אחרי החתימה, "אני מצפה מאוד להצטרף לקבוצה ולחברים החדשים ולעבוד ביחד כדי שנשיג את המטרות".

מילאן שקריניאר, פריז סן ז'רמן. פריז סן ז'רמן, אתר רשמי
הפך לאחד הבלמים המובילים באירופה בשש השנים שלו באינטר. שקריניאר/אתר רשמי, פריז סן ז'רמן

"אני מאוד שמח להיות במועדון הנפלא הזה", אמר שקריניאר בן ה-28 לאתר הרשמי של המועדון, "פ.ס.ז' היא אחת הקבוצות הטובות בעולם, עם שחקנים ברמה עולמית ואוהדים פנטסטיים", הוסיף, "תמיד יש לחץ במועדון כזה, אבל אני מרגיש מוכן לאתגר ומוכן להיות חלק מהמועדון הזה. אני אוהב לחץ, אני שחקן הגנה ואני כבר מתורגל בזה. אתה תמיד צריך להיות מוכן".

שקריניאר שיחק באינטר במשך שש שנים, שבמהלכן ביסס את עצמו כבלם מוביל והוזכר פעמים רבות כמועמד לקבוצות הגדולות בספרד ואנגליה. פריז חיזרה אחריו זמן רב, אינטר הגישה לו כמה הצעות לחוזה חדש ולבסוף כולם הבינו שהוא לא יחתום ונתנו לעונת 2022/23 להסתיים כך שהוא הפך לשחקן חופשי. הוא סיים את דרכו באינטר אחרי שלבש את מדיה 246 פעמים בכל המסגרות. הוא זכה עם הקבוצה באליפות, שני גביעים ושני סופר קופה. בתקופה שלו במועדון, אינטר הגיעה לשני גמרים אירופים, אבל הפסידה בשניהם: גמר הליגה האירופית ב-2019/20 וגמר ליגת האלופות ב-2022/23.

ההחתמות של אסנסיו ושקריניאר הן חלק מההתחדשות של פריז בקיץ הנוכחי. מלבד החלפתו של המאמן כריסטוף גאלטייה בלואיס אנריקה, נעשו שינויים בסגל השחקנים. ליאונל מסי וסרחיו ראמוס עזבו ונראו שיהיו עוד כמה שחקנים שיימכרו, ומצד שני הקבוצה צפויה לצרף לפחות שחקן אחד בכיר בחלק הקדמי - בוודאי אם קיליאן אמבפה יעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully