וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחטף הושלם: ארדה גולר חתם בריאל מדריד לשש שנים

הקשר הטורקי בן ה-18, שהיה בדרכו לברצלונה, עבר לבלאנקוס מפנרבחצ'ה תמורת 20 מיליון יורו והפך לרכש הרביעי של אנצ'לוטי הקיץ

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.7/ספורט1

זה אולי לא שחקן הרכש המבטיח ביותר שנחת בריאל מדריד הקיץ, אך זו כנראה ההחתמה שהכי משמחת את האוהדים עד כה: מחזיקת הגביע הספרדי השלימה את המחטף המפתיע מברצלונה והודיעה היום (חמישי) על החתמתו של הקשר הטורקי ארדה גולר, שהיה בדרכו לפנרבחצ'ה והצטרף בסופו של דבר לבלאנקוס.

גולר בן ה-18 נרכש מפנרבחצ'ה תמורת כ-20 מיליון יורו וחתם בריאל לשש שנים, כאשר מחר הוא יוצג ויקיים מסיבת עיתונאים ראשונה כשחקן הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי, שעבורו זהו הרכש הרביעי הקיץ אחרי פראן גארסיה, חוסלו וג'וד בלינגהאם.

הקשר ההתקפי כבש שישה שערים ובישל שבעה נוספים ב-35 הופעות בכל המסגרות בעונה החולפת, כשהוא עוזר לקבוצה מאיסטנבול לזכות בגביע הטורקי.

בין גולר לאנשי ברצלונה היה סיכום בעל פה שבעקבותיו בקטלוניה כבר התכוננו לבואו, אלא שריאל מדריד נכנסה לתמונה עם הצעה גבוה ב-2.5 מיליון יורו יותר מסעיף השחרור שהיה לגולר בפנרבחצ'ה, כשגם התנאים הכספיים שהוצעו לגולר עצמו היו עדיפים - והשחקן ומשפחתו השתכנעו לעבור לבלאנקוס בסופו של דבר.

בספרד טענו כי מי שהשפיע על החלטתו של הקשר היה לוקה מודריץ', ששוחח עם גולר ואמר לו: "אני עוזב בעונה הבאה, ורוצה שתיקח את חולצה מספר 10 ממני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully