וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיליאן אמבפה תוקף את פ.ס.ז' ה"מפולגת": אל חלאיפי "בשוק", השחקנים נגדו

חם בפריז סן ז'רמן: הכוכב ביקר את המועדון וטען שלשחק בצרפת "לא עוזר לו" לזכות בכדור הזהב. שחקנים התלוננו בפני הנשיא: "עלבון למועדון". אל חלאיפי: אם זה מה שהוא חושב, למה הוא לא עוזב?

פ.ס.ז' חוגגת עם קיליאן אמבפה את שיא השערים של המועדון/מתוך האתר הרשמי של פ.ס.ז'

סוער בפריז סן ז'רמן. קיליאן אמבפה, כוכב הקבוצה, שוב מעורר מחלוקת בתוך המועדון על רקע מעמדו וחוזהו, כשהסקורר הצרפתי העביר ביקורת על הקבוצה. אמבפה, שכידוע מסרב להאריך את חוזהו בפ.ס.ז' שמסתיים בקיץ הבא, ערך ריאיון ב"פראנס פוטבול" שעורר הדים בצרפת וברחבי העולם, ובעקבותיו בצרפת טענו: שישה שחקני פ.ס.ז' יצרו קשר עם נשיא המועדון, נאסר אל-חלאיפי, כדי להתלונן על דבריו של אמבפה. לפי "סקיי", שניים מתוך השישה הם שחקנים שהצטרפו הקיץ.

אמבפה ערך את הריאיון ב-12 ביוני, אך המאמר פורסם רק עכשיו. במהלך הריאיון הוא כינה את פ.ס.ז' מועדון "מפולג" והצהיר שהיכולת שלו זוכה לביקורת שלא בצדק, מכיוון שהרבה יותר קשה להרשים כשמשחקים בליגה הצרפתית.

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
רוצה הכרה, ומסתבך. אמבפה/רויטרס
sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
נאסר אל חלאיפי, יו"ר פריז סן ז'רמן. רויטרס
צריך להיפטר מהנכס. אל חלאיפי/רויטרס

"האם אנשים לוקחים כמובן מאליו את היכולת שלי?", אמר אמבפה ל"פראנס פוטבול". "כן. אבל יחד עם זאת, אני לא מאשים אותם. בצרפת ראו אותי גדל, רואים אותי כל הזמן, אני בפ.ס.ז' בכל סופי השבוע או בנבחרת. ואני מבקיע הרבה, במשך שנים. אז עבור אנשים, זה נהיה נורמלי. אף פעם לא התלוננתי שהיכולת שלי הפכה למשהו טריוויאלי.

"לא היה לי כל כך הרבה זמן להיות אוהד, לפני שהייתי שחקן. ואני בעצמי, הפכתי לטריוויאלי את מה שמסי עושה, את מה שכריסטיאנו רונאלדו עשה, את מה שעשו השחקנים הגדולים. אנחנו בחברה צרכנית, שבה 'זה טוב, אבל תעשה את זה שוב'.

"והעובדה שאני ממש פה ליד, בפריז... אני חושב שלשחק בפריז סן ז'רמן לא עוזר לי הרבה (לזכות בכדור הזהב, או בהכרה בינלאומית), כי זו קבוצה מפולגת, מועדון מפולג. אז כמובן שזה מייצר רכילות. אבל זה לא מפריע לי כי אני יודע מה אני עושה ואיך אני עושה את זה".

כידוע, אמבפה הבהיר לאחרונה למועדון כי אין לו כוונה להאריך בשנה נוספת את חוזהו אשר יפוג ב-2024, אך לא ברור אם הוא מתכוון לעזוב כבר הקיץ או בשנה הבאה. פ.ס.ז' הבהירה שלא תאפשר לנכס שלה להשתחרר בחינם, ונתנה לו דדליין של עד 31 ביולי לקבל החלטה לגבי עתידו.

ב"RMC" טוענים כי "אל חלאיפי שמע את הדברים והיה בשוק, ורואה בהם עלבון וחוסר כבוד למועדון, והוא תהה: 'אם זה מה שהוא חושב, למה הוא לא עוזב?'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully