וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה מונה למאמן פ.ס.ז', אל חלאיפי עקץ את אמבפה

המאמן הספרדי יחליף את גאלטייה, הבוס התייחס לכוכב הגדול: "הוא יישאר רק אם יחתום על חוזה חדש. הוא אמר שהוא 'לעולם לא יעזוב בחינם'"

תקציר יורו עד גיל 21: נבחרת צרפת הצעירה - נבחרת אוקראינה הצעירה 3:1/ספורט 1

זה היה צפוי ועכשיו זה רשמי: לואיס אנריקה, מאמנה של נבחרת ספרד, רומא וכמובן ברצלונה לשעבר, הוא מאמנה החדש של פריז סן ז'רמן. המינוי הרשמי הגיע לאחר שגאלטייה פוטר באופן רשמי וכעת הקבוצה תוכל סוף סוף לצאת לדרך חדשה. בלי מסי, ועם ספק גדול לגבי קיליאן אמבפה וניימאר שלא בטוח שיישארו במועדון.

הספרדי התייחס לתקשורת המקומית ואמר במסע"ת אחרי מינויו: "הכול יהיה בסדר עם העיתונאים כי אני לא מבין כלום. אז אתם יכולים להגיד מה שאתם רוצים".

על קיליאן אמבפה אמר המאמן: "אמבפה? אני סומך על כך השחקנים שיש להם חוזה פה. אני סומך על השחקנים הצעירים, אני רוצה לראות אותם משחקים. אני מצפה שתהיה להם מוטיבציה מוגברת כשאתן להם צ'אנס".

גם נאסר אל חלאיפי התייחס לסוגיית אמבפה ועקץ: "העמדה שלי לגביו ברורה. אם הוא רוצה להישאר, אנחנו רוצים שהוא יישאר. אבל הוא חייב לחתום על חוזה חדש. אנחנו לא יכולים לתת לשחקן הכי טוב בעולם ללכת בחינם. זה בלתי אפשרי. פעם הוא אמר ש"לעולם לא אעזוב בחינם".

נאסר אל חלאיפי נשיא פריז סן ז'רמן עם המאמן החדש לואיס אנריקה. רויטרס
עידן חדש שוב מתחיל בעיר האורות. לואיס אנריקה עם הבוס אל חלאיפי/רויטרס

לואיס אנריקה למעשה חוזר לאמן קבוצה אחרי שש שנים שלא עשה זאת. המאמן בן ה-53 בימיו ככדורגלן כיכב בריאל מדריד ובברצלונה עד שפרד בתום עונת 2003/4. את קריירת האימון החל במחלקה הצעירה של ברצלונה וביולי 2011 עבר לרומא, אבל אותה עזב כעבור שנה.

אחרי שנה שלמה בה לא אימן, ביולי 2023 מונה למאמן סלטה ויגו וגם אותה עזב בתום עונה, אבל אז הגיעה קפיצת המדרגה והוא סגר מעגל כשחזר לברצלונה מהדלת הראשית. הוא אימן את הקטלאנים במשך שלוש שנים וזכה עם הקבוצה בשתי אליפויות, שלושה גביעים וגם בליגת האלופות - ב-2015 נבחר למאמן השנה בעולם - אך עזב ביולי 2017 ושנה לאחר מכן מונה למאמן נבחרת ספרד.

ביוני 2019 הוא הודיע על עזיבת "לה רוחה" בעקבות מאבק של בתו הקטנה במחלת הסרטן, אבל חזר כעבור מספר חודשים - זמן קצר אחרי שבתו הלכה לעולמה בטרם עת - ועמד על הקווים ביורו, בו נעצרה ספרד בחצי הגמר. מ"לה רוחה" פוטר בדצמבר האחרון בעקבות הכישלון במונדיאל בקטאר, שעבור ספרד הסתיים בהפסד למרוקו בשמינית הגמר והדחה בבושת פנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully