וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל חלאיפי לאמו של קיליאן אמבפה: "חייבים להגיע לפתרון מהיר"

נשיא פריז סן ז'רמן נפגש עם האמא/סוכנת ועל פי הדיווחים בצרפת נותר נחוש בעמדתו מול הכוכב: תחדש חוזה או תעזוב מיד תמורת 200 מיליון יורו לפחות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.6/ספורט1

פריז סן ז'רמן דורשת מקיליאן אמבפה: צריך לפתור את העניין בהקדם. היום (שני) דווח ב"לה פריזיאן" על פגישה בין נאסר אל חלאיפי לאמו של הכוכב, פאיזה למארי המשמשת גם כסוכנת שלו. בפגישה הבהיר נשיא המועדון לפאיזה כי האינטרס של כולם צריך להיות פתרון מהיר של המצב וכי מבחינתו אין שינוי בגישה כלפי קיליאן: תחדש חוזה או תעזוב עכשיו.

אלופת צרפת מצפה מאמבפה לדון בהארכת החוזה מעבר ל-2024 או למצוא קבוצה חדשה בחלון הנוכחי, כאשר המחיר הנדרש הוא לפחות 200 מיליון יורו.

ריאל מדריד היא שוב המועמדת המובילה לקלוט את קפטן הטריקולור ומלך שערי הליגה הצרפתית בחמש השנים האחרונות, אבל הבוקר דווח בתקשורת המקומית כי אל חלאיפי "דורש את ויניסיוס וטיבו קורטואה" כחלק מהעסקה. המטרה היא לאפשר לריאל להפחית את דמי ההעברה, אבל לטרייד כזה שיגרום לו לאבד שני שחקני מפתח, פלורנטינו פרס אמור לסרב.

קיליאן אמבפה, פריז סן ז'רמן. CHRISTOPHE SIMON/AFP, GettyImages
צריך לקבל החלטה. קיליאן אמבפה/GettyImages, CHRISTOPHE SIMON/AFP

כזכור, מכתב רשמי של אמבפה למועדון פורסם על ידי ה"ל'אקיפ" ובו הודיע החלוץ כי בהתאם לחוזהו, הוא יעזוב בקיץ הבא. בכך פסל כל אפשרות למגעים בנוגע לחידוש החוזה וכפה על פ.ס.ז' לחשוב על מכירה מיידית כדי להימנע ממצב בו תיאלץ להיפרד ממנו ללא כל תמורה בקיץ הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully