וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב נפגשות: היכרות נוספת עם נבחרת אנגליה הצעירה

יריבת ישראל בחצי גמר היורו עד גיל 21 כבר ניצחה אותה בשלב הבתים, אך לא הגיעה לגמר מאז 2009 ולא זכתה מאז שנות ה-80. מול סגל מלא בכוכבי פרמיירליג ושווי של מאות מיליוני יורו, לשחקניו של לוזון מצפה משוכה קשה בניסיון לעשות את הבלתי ייאמן (רביעי, 19:00, ספורט1)

תקציר: אנגליה הצעירה ניצחה 0:1 את פורטוגל ועלתה לחצי הגמר, ישראל באולימפיאדה/ספורט1

הנבחרת הצעירה של אנגליה העפילה הערב (ראשון) לחצי גמר היורו עד גיל 21 אחרי ניצחון 0:1 על פורטוגל, ותפגוש את הנבחרת הצעירה של ישראל בקרב ישיר על גמר היורו (רביעי, 19:00, ספורט1). לנבחרת "שלושת האריות" זאת העפלה ראשונה לשלב חצי הגמר מאז אליפות אירופה ב-2017 שנערכה בפולין, כשבטורנירים שנערכו ב-1982 ו-1984, האנגלים זכו עם ניצחונות על גרמניה המערבית וספרד.

שתי הנבחרות נפגשו בשלב הבתים של הטורניר, כשאנגליה גברה 0:2 על שחקניו של גיא לוזון בהופעה דומיננטית למדי בדרך להבטחת פסגת הבית בשלב המוקדם של האליפות. הנבחרות נפגשו קודם לכן ביורו 2013 שנערך בישראל, גם אז היה לוזון על הקווים, אך הפעם שער של אופיר קריאף קבע 0:1 יוקרתי שלא הספיק לישראל כשהשתיים סיימו את הטורניר כבר בשלב הבתים.

מאז אותו טורניר, נבחרות אנגליה בכל הגילאים השתדרגו, כשהבוגרת אף הגיעה לחצי גמר המונדיאל וגמר היורו האחרון, וביורו עד גיל 19 שנערך בקיץ שעבר, "שלושת האריות" גברה על ישראל בגמר.

עוד על הנבחרת הצעירה של ישראל

נוני מדואקה לצד אנתוני גורדון נבחרת אנגליה הצעירה. GettyImages
הצמד ההתקפי. גורדון ומדואקה/GettyImages

בסגל של לי קארסלי, שמוערך על פי אתר "טרנספר מרקט" ב-425.9 מיליון יורו לעומת הסגל הישראלי שמוערך בכ-20 מיליון יורו, ניתן למצוא שמות גדולים כמו אנתוני גורדון המשחק בניוקאסל ונוני מדואקה אשר חתם בצ'לסי בחודש ינואר האחרון. שני השחקנים הבולטים באנגליה עד כה בטורניר הם ג'ייקוב ראמזי, קשרה של אסטון וילה, ומורגן גיבס-ווייט של נוטינגהאם פורסט, שמציגים יכולת פנטסטית במערך ה-4-4-2 של קארסלי אשר מתבטא בדומיננטיות במרכז השדה והרבה הנעת כדור.

רוב שחקני אנגליה הם שחקני פרמיירליג, חלקם אף שחקני הרכב בכמה מהקבוצות הבכירות ביותר, כמו קרטיס ג'ונס והארווי אליוט של ליברפול, בן ג'ונסון של ווסטהאם, אמיל סמית' רואו של ארסנל וקול פאלמר שזכה ללא מעט הזדמנויות מפפ גווארדיולה העונה במדי מנצ'סטר סיטי.

שני שחקנים שלא יוכלו ליטול חלק בהתמודדות הם מקס ארונס ובן ג'ונסון שראו כרטיסים צהובים ברבע הגמר מול פורטוגל ולמעשה שמים את קארסלי במצב ללא מגן ימני טבעי אחד בסגל לקראת המשחק. שחקן אחר שנמצא בספק הוא ראמזי שנפצע במהלך הניצחון על פורטוגל והוחלף על ידי סמית' רואו.

אוסקר גלוך שחקן נבחרת ישראל הצעירה לפני נוני מדואקה שחקן נבחרת אנגליה הצעירה. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
הפעם זה יסתיים בסנסציה ישראלית? גלוך ומדואקה/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

עד כה בטורניר אנגליה שמרה על מאזן מושלם של 3 ניצחונות בשלב הבתים עם 0:2 על צ'כיה, 0:2 על ישראל ו-0:2 על גרמניה, אלופת אירופה, כשהערב היא השלימה את המלאכה עם ניצחון נוסף על פורטוגל, סגנית אלופת אירופה, בדרך למפגש מסקרן מול הנבחרת הישראלית בחצי גמר הטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully