וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות התבטאויות גזעניות: גאלטייה ובנו נעצרו על ידי המשטרה

מאמן פריז סן ז'רמן לשעבר מואשם באמירות מפלות ואפליה כנגד שחקנים שחורים ומוסלמים בתקופתו על הקווים בניס. הצרפתי הכחיש ותקף את המנהל המקצועי פורנייה: "ניסיון לפגוע בי בעקבות סכסוך בינינו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.6/ספורט1

בחודש אפריל דווח בצרפת כי כריסטוף גאלטייה, מאמנה לשעבר של פריז סן ז'רמן, נחקר בחשד לאפליה והתבטאויות גזעניות בזמן שעמד על הקווים בניס. היום (שישי) התקשורת הצרפתית מדווחת שגאלטייה ובנו, ג'ון ואלוביץ'-גאלטייה, נלקחו למעצר על ידי משטרת ניס כחלק מאותה חקירה.

גאלטייה שאימן את ניס בעונת 2021/22 תוחקר על ידי המשטרה בעקבות האשמות שהופנו כנגדו מטעמו של ג'וליאן פורנייה, מנהלה המקצועי לשעבר של הקבוצה, שטען כי המאמן התבטא בחריפות נגד השחקנים השחורים והמוסלמים של הקבוצה.

בחקירה, גאלטייה הכחיש את העובדות וטען כי זהו ניסיון של פורנייה לפגוע בו מפני שהם מצויים בסכסוך. פורנייה מצדו האשים את גאלטייה האב ובנו הסוכן בהתבטאויות מפלות נגד אותם שחקנים והקהילה השחורה בריביירה בכלל.

כריסטוף גאלטייה, מאמן פריז סן ז'רמן. רויטרס
יואשם? גאלטייה/רויטרס

אם כן, המעצר שהתרחש היום יוכל להתארך עד 24 שעות נוספות, ובמקרה של ניסיון תביעה ניתן להביא את גאלטייה ובנו בפני בית המשפט על מנת להחליט על התביעה המשפטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully