וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ההתבטאויות הגזעניות: פ.ס.ז' תחקור את פרשת גאלטייה

"יש לנו יותר מדי שחקנים שחורים ומוסלמים" צוטט המאמן כאומר, בתקופתו בניס. אל חלאיפי יבדוק את הנושא לעומק ועשוי לפטרו

פ.ס.ז' חוגגת עם קיליאן אמבפה את שיא השערים של המועדון/מתוך האתר הרשמי של פ.ס.ז'

בקיץ שעבר, הפתיעה פריז סן ז'רמן ומינתה את כריסטוף גאלטייה. הצרפתי בן ה-56 לא אמור להמשיך במועדון בעונה הבאה - לא אחרי הכישלון בליגת האלופות והיכולת המאכזבת לפרקים בליגה - וכעת נראה שלא יהיה לו פשוט למצוא גם קבוצה אחרת בצרפת.

ב-RMC חשפו היום (רביעי) מייל ששלח למנהל ניס, אותה אימן אשתקד, בזמן ששניהם עבדו יחד במועדון. "כריסטוף אמר לי שאני צריך לקחת בחשבון את 'המציאות של העיר', ולא יכול להיות שיהיו לנו כל כך הרבה שחורים ומוסלמים בקבוצה", כתב מנהל הקבוצה ז'וליאן פורנייה לנשיא המועדון. "הוא אמר לי, 'אתמול בערב הלכתי למסעדה, וכולם פנו אלי ואמרו לי שיש לנו קבוצה מלאה בשחורים. ז'וליאן, הקבוצה שלנו לא משקפת את מה שהאוהדים רוצים, או את מה שאני רוצה".

בספטמבר שעבר רמז פורנייה למערכת יחסים קשה עם גאלטייה: "אתה אף פעם לא מכיר אדם עד שאתה עובד איתו. הקשר בינינו היה כאוטי מההתחלה. אם אסביר את הסיבות לוויכוחים שלנו, לא ייתנו לו להיכנס לאף חדר הלבשה בצרפת או באירופה. אלה דברים הרבה יותר רציניים מכדורגל".

כריסטוף גאלטייה, מאמן פריז סן ז'רמן. רויטרס
הסתבך. גאלטייה/רויטרס

עוד בכדורגל העולמי

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

בעקבות הדברים הללו, החלו ראשי פריז סן ז'רמן לפתוח ביקרה פנימית. הבעלים נאסר אל חלאיפי, שנמצא כרגע בדוחא, החליט לנסות ולהשיג את כל המידע שבאפשרותו, בתקווה להימנע מהשלכות משפטיות. לפי RMC, אל חלאיפי לא יודע על הדברים הללו כשהחתים את גאלטייה בקיץ, ואם יתברר כנכונים, עזיבתו של המאמן תהיה בלתי נמנעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully