וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארדס הכחיש את הנידוי של פאפו גומס: "לא שמים *ין על מה שפורסם"

קשר נבחרת ארגנטינה היה הראשון שהתייחס ל"פרשת המכשפה": "אנחנו יודעים איך התקשורת פועלת, מנסים להתעלם מהשטויות האלה"

שערו של לאנדרו פארדס בנבחרת ארגנטינה נגד אינדונזיה/ספורט1

אלחנדרו (פאפו) גומס לא לבש את חולצת נבחרת ארגנטינה מאז המשחק מול אוסטרליה בשמינית גמר המונדיאל. הוא היה שם בהנפת הגביע בקטאר ובחגיגות עם החזרה לארגנטינה, אבל מאז הזכייה לא זומן שוב לנבחרת וגם לא נכח אפילו כאורח באירועי החגיגות לפני כשלושה חודשים, במשחק הראשון של האלביסלסטה כאלופי העולם (מול פנמה).

אז נטען כי הסיבה להדחתו הייתה פנייה שלו למכשפה כדי שזו תטיל כישוף על ג'ובאני לו סלסו ותעכב את קצב ההחלמה שלו לפני המונדיאל. לו סלסו אכן נאבק עד לרגע האחרון כדי להיות כשיר לטורניר, אך לא התאושש בזמן וצפה מהצד במסע לעבר הגביע, בעוד גומס היה חלק מהסגל. באותו דיווח נטען כי הקשר בן ה-35 סיפר לחבריו על המכשפה לאחר רבע הגמר מול הולנד כשנעזר בשירותיה בתקווה שתבטיח זכייה במונדיאל, אבל כשהם גילו כי הפעיל אותה גם נגד לו סלסו דרשו שלא יגיע לחגיגות ולא ישוב עוד לנבחרת.

כמה חודשים חלפו ונמצא אלוף העולם הראשון שיגיב לפרשה. לאנדרו פארדס, קשרה של פריז סן ז'רמן שסיים שנת השאלה ביובנטוס, התארח בתוכניות יוטיוב והאשים את התקשורת: "יש שמועות שרצות באינטרנט ולאף אחד אין מושג למה, אבל שום דבר כזה לא קרה. יש הרבה דיבורים, אבל אנחנו לא שמים *ין" כי אנחנו יודעים איך התקשורת פועלת. כשדברים מתנהלים כל כך טוב, מישהו מנסה להפר את השלווה. אנחנו משתדלים לא להקשיב ולהמשיך בשלנו. אנחנו מסתדרים יחד כחבורה, כנבחרת. אנחנו נהנים מכל מה שאנחנו חווים ומנסים להתעלם משטיות שמגיעות מבחוץ".

לאנדרו פארדס, שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
הראשון שמתייחס לעניין. לאנדרו פארדס/רויטרס

על ליאונל מסי, שאמר שכנראה לא ישחק במונדיאל הבא, אמר הקשר: "הוא לוקח את זה יום אחר יום בשלב הזה של הקריירה. הוא מאושר, נהנה בנבחרת, הוא חשוב לנו וננסה לשמר את המצב הזה".

על עתידו אמר: "יש לי מנטליות של ווינרים, אני רוצה להמשיך להשיג דברים ברמת הקבוצה וברמת הנבחרת. הקופה אמריקה זו המטרה הקרובה עם הנבחרת, ובקבוצה יש הרבה תארים על הפרק. אני רוצה להמשיך באירופה ככל האפשר ואז לחזור לשחק בבוקה ג'וניורס. זה חלום גדול מבחינתי כי עזבתי כשרציתי מאוד להישאר, אבל היום זה כמעט בלתי אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully