וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיאנית הזכיות ביורו הצעירות בחצי הגמר: 1:2 לספרד על שוויץ בהארכה

חואן מירנדה הכריע את ההתמודדות בדקה ה-103, אחרי שזקי אמדוני איזן בתוספת הזמן ומחק את היתרון שקבע סרחיו גומס (68). "לה רוחה" במרחק שני ניצחונות מגביע אירופה שישי בהיסטוריה. היריבה בשלב הבא: צרפת או אוקראינה

גיא לוזון, דניאל פרץ ואוסקר גלוך בריאיון אחרי העלייה לחצי גמר היורו/ספורט1

נבחרת ישראל היא כבר לא היחידה שהבטיחה את מקומה בחצי גמר אליפות אירופה עד גיל 21. שעה קלה אחרי הניצחון של גיא לוזון ושחקניו על המארחת גאורגיה בתום דו קרב פנדלים, לשלב ארבע האחרונות הצטרפה גם ספרד שגברה 1:2 דרמטי על שוויץ בתום הארכה.

ספרד, שיאנית הזכיות באליפויות אירופה לנבחרת צעירות שהניפה את הגביע בשלושה מששת הטורנירים האחרונים, נמצאת כבר בעיצומו של רצף של 18 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות והיא רחוקה שני ניצחונות מהזכייה השישית שלה ביורו עד גיל 21.

סרגיו גומס, מגן נבחרת ספרד הצעירה. Vasile Mihai-Antonio, GettyImages
שוב כבש וספרד בחצי הגמר. גומס/GettyImages, Vasile Mihai-Antonio

רבע הגמר הערב בין ספרד לשוויץ היה למעשה שחזור של הגמר מ-2011, אז "לה רוחה" ניצחו 0:2 וזכו בטורניר בפעם השלישית. כאמור, גם הערב ספרד ניצחה ושוויץ נותרה עם ניצחון בודד על ספרד מתוך שישה מפגשים בנבחרות הצעירות - הכניעה את "לה רוחה" רק פעם אחת בשנת 2009. עם זאת, הפעם הקרב היה צמוד ודרמטי במיוחד.

סרחיו גומס, המגן השמאלי של מנצ'סטר סיטי שבנבחרת ספרד משחק בכנף שמאל, הבקיע את שערו השני בטורניר (כבש גם במשחק הפתיחה בשלב הבתים נגד רומניה) כאשר הגיע מהקו השני ובדקה ה-68 בעט כדור חזק ומדויק לפינה הקרובה, כדור שאליו השוער השוויצרי אמיר סאיפי לא הספיק להגיע ונכנע. הדרמה הגיעה לשיאה בהתקפה מהירה דקה בתוך תוספת הזמן, אז הצליחה שוויץ לעקוץ את ספרד ולכפות הארכה משער של החלוץ זקי אמדוני, שמככב בנבחרת שוויץ הבוגרת בשנה האחרונה וכעת גם בדקה ה-90+1 מצא את הרשת.

שוויץ עם השוויון הדרמטי שלחה את המשחק להארכה, אולם בדקה ה-103 היא נכנעה משער של מגן שמאלי נוסף: חואן מירנדה, שחקן בטיס, ירה מחוץ לרחבה, הכדור פגע בדרך בשחקן הגנה שוויצרי, הטעה את סאיפי וקבע את תוצאת הסיום. שוויץ בטורניר החמישי בתולדותיה נפרדת ברבע הגמר, לא הצליחה לחזור למעמד חצי הגמר מאז 2011 שבה הגיעה עד למשחק על התואר.

ספרד כעת תמתין למנצחת מחר ברבע הגמר הרביעי והאחרון בין צרפת לאוקראינה (22:00, ספורט2) כדי לגלות מי תהיה יריבתה בשלב ארבע האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully