וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה בחצי שנה: העברת חכים זייש נפלה ברגע האחרון

קשרה של צ'לסי נכשל בבדיקות הרפואיות באל נאסר והעסקה עם הסעודים התפוצצה. בינואר המרוקני פספס מעבר לפריז סן ז'רמן בעקבות טעויות במסמכים שנשלחו לקבוצה הצרפתית

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.6/ספורט1

הרכבת האווירית לליגת בערב הסעודית הקיץ תופסת כותרות ברחבי העולם עם הצטרפותם של שחקנים כמו קארים בנזמה, אנגולו קאנטה, רובן נבס וקאלידו קוליבאלי לליגה העשירה מהמפרץ. אחד השחקנים שהיה אמור להצטרף לאל נאסר, קבוצתו של כריסטיאנו רונאלדו, הוא חכים זייש, קשרה של צ'לסי, אך ברגע האחרון העסקה התפוצצה.

זייש (30) חווה מעבר לא מוצלח לבלוז בקיץ 2020, זאת אחרי 4 עונות נפלאות במדי אייאקס עם אותו קמפיין מפורסם בעונת 2018/19 בליגת האלופות, אז הקבוצה מאמסטרדם הגיעה עד חצי גמר ליגת האלופות. המרוקני שהצטרף בקול תרועה רמה ללונדון סיפק רק 14 שערים ו-13 בישולים ב-107 הופעות, ולא הצליח להשתלב בפרמיירליג כפי שציפו ממנו.

היכולת הדלה וחוסר שביעות הרצון של הקשר המוכשר גרמו לצ'לסי לרצות למכור אותו יחד עם הפרידה משחקנים רבים, חלקם אף לליגה הסעודית, אולם נראה שיתכן וזייש יאלץ לחפש קבוצה אחרת במקום אל נאסר שהציעה עליו 17 מיליון ליש"ט. המרוקני נכשל בבדיקות הרפואיות בקבוצה של רונאלדו בעקבות פציעה טורדנית שמצאו ברגלו של הקשר, וזאת תהיה הפעם השנייה שעסקת זייש לא תצא לפועל בחצי השנה האחרונה.

עוד בכדורגל עולמי

חכים זייש, שחקן צ'לסי. רויטרס
לא מצליח לעזוב את צ'לסי. זייש/רויטרס

רק בחודש ינואר האחרון זייש היה אמור להצטרף לפריז סן ז'רמן בהשאלה עם אופציית רכישה, אך ביום האחרון של חלון ההעברות הקבוצה מבירת צרפת טענה שצ'לסי שלחה מספר פעמים מסמכים לא נכונים, וכשהתבררה הטעות זה כבר היה מאוחר מדי והעסקה נפלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully