וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערעור נדחה: חכים זייש לא יצטרף לפריז סן ז'רמן

עודכן לאחרונה: 1.2.2023 / 12:52

הצרפתים האשימו את צ'לסי בכך שהמסמכים הלא נכונים נשלחו והתיקון נעשה מאוחר מדי, ראשי הליגה לא קיבלו את הטענות והקשר יישאר בלונדון

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.1/ספורט1

חכים זייש לא יצטרף לפריז סן ז'רמן, לאחר שהבוקר (רביעי) נדחה ערעור הקבוצה. חלון ההעברות נסגר הלילה מבלי שאושרה על ידי הליגה הצרפתית השאלת קשר נבחרת מרוקו מצ'לסי, אבל האלופה ערערה על ההחלטה בטענה שזו הייתה צ'לסי שלא העבירה בזמן את המסמכים וביקשה שההעברה תאושר באופן חריג.

כידוע, כריסטוף גאלטייה שיחרר מהסגל את פבלו סראביה שעבר לוולבס ומאוד רצה לחזק את החלק ההתקפי בשחקן כמו זייש, שבמונדיאל בקטאר היה מכוכבי מרוקו שנעצרה רק בחצי הגמר ובצ'לסי ממעט לשחק. יתרה מכך, זייש היה בדרך החוצה מצ'לסי כבר בקיץ וגם אחרי חילופי המאמנים לא היה בתכניות של גרהאם פוטר, שזכה לחיזוק מאסיבי החודש, כשהלילה נרשם רגע השיא בכך שנרכש אנסו פרננדס בעסקה ששברה את שיא ההעברות בבריטניה.

חכים זייש, שחקן נבחרת מרוקו. רויטרס
יסיים את העונה בלונדון. זייש/רויטרס

בפריז סן ז'רמן טענו שהעברתו בהשאלה לא יצאה לפועל כתוצאה מעיכוב בשליחת המסמכים מצד האנגלים, שהיו עסוקים באותם רגעים קריטיים לפני סגירת החלון ברכישת פרננדס מבנפיקה, שלחו מספר פעמים מסמכים לא נכונים וכשהתבררה הטעות התיקון נעשה מאוחר מדי. על כן ראשי האלופה החליטו לערער ולהציג הוכחות לכך שהם עשו את המוטל עליהם ועמדו בזמנים, אולם נתקלו פעם נוספת בסירוב מצד ראשי הליגה הצרפתית והעסקה נפלה סופית.

זייש הגיע לפריז שלשום ואתמול השלים את הבדיקות הרפואיות ואף ערך את הצילומים והעניק ריאיון ראשון לאתר הרשמי לקראת המעבר, אך המתין שעות ארוכות בציפייה שהמועדון יכריז על צירופו, דבר שלא קרה וכבר לא יקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully