וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסי לא חזר בגלל שהוא לא רוצה שוב את הלחץ הזה וחיפש שקט"

לאפורטה נשיא ברצלונה הסביר איך נמנע הקאמבק ("אבא שלו הסביר שהוא סבל בפריז") וחשף: "דקו באיסטנבול כדי לסגור את רכישת ארדה גולר"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.6/ספורט1

קיץ סוער עובר על ברצלונה, שהחלה אותו עם מאמצים כבירים שלא צלחו להחזיר את ליאו מסי. ז'ואן לאפורטה, הנשיא שחתום על דור הזהב של פפ גווארדיולה ומסי, אבל גם זה שבקדנציה שלו הארגנטינאי האגדי עזב, התראיין אמש לתוכנית 'אונסה' ברדיו קטאלוניה והתייחס בין היתר גם לסוגיית מסי.

"מסי לא חזר בגלל שהוא לא רוצה שוב את הלחץ הזה וחיפש שקט", אמר לאפורטה, "אבא שלו אמר שהוא סבל בפריז. אנחנו מאחלים לו בהצלחה במיאמי. דיברנו עם חורחה על הוקרה מיוחדת עבורו, זה יהיה מצוין כשנחנוך את הקאמפ נואו החדש. ברצלונה תמיד תהיה הבית של ליאו מסי".

שחקן פריז סן ז'רמן ליאונל מסי בחימום. Julian Finney, GettyImages
סבל בפריז אבל חשש מהלחץ בברצלונה? מסי/GettyImages, Julian Finney

לגבי חיזוק הקבוצה והתוכניות לעתיד, חשף לאפורטה: "בקיץ שעבר קיבלנו הצעה של 100 מיליון יורו על פרנקי וטוב שלא קיבלנו אותה. קיבלנו גם הצעות על פדרי, אנסו, כריסטנסן, אראוחו, אבל כולם ישארו כי הם חלק מהעתיד. צ'אבי יודע שקודם כל יש עדיפות לחזק את הקבוצה ואחר כך נתפנה להארכת החוזה שלו. המו"מ על ויטור רוקה במצב מתקדם".

על ההחתמה של גונדואן: "זו גאווה גדולה שגונדואן ויתר על הרבה כסף בשביל להגיע לכאן. קימיך וזובימנדי הם שחקנים שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו במצב הכלכלי הנוכחי"

על ארדה גולר, הטורקי המוכשר של פנרבחצ'ה שנמצא על הכוונת של ברצלונה: ""ארדה גולר? הוא פרוספקט מעניין. דקו אכן נמצא באיסטנבול כדי לנסות לסגור את הרכישה שלו. בלה ליגה מאפשרים לנו לבצע רכישות עתידיות שלא ישפיעו על הפייר פליי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully