וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה המומה מה"טירוף של דור הזהב הישראלי": "מסוגל להגיע עד לגמר"

בפאנל של CBS הבינו שהנבחרת צעירה "יכולה לחלום בגדול" והתרשמו מגלוך, ב"אס" מפנימים שזה כבר הרבה מעבר לכישרון בודד: "הדור החדש בכדורגל הישראלי פשוט נולד עם אופי אחר". התגובות ביבשת

לירן שכנר ואורי אוזן חוגגים את עליית ישראל לרבע גמר היורו צעירות מיד אחרי שריקת הסיום/ספורט1

ההצלחה הסדרתית של הנבחרות הצעירות של ישראל הן כבר תופעה שאי אפשר להתעלם ממנה. ואכן, אחרי הניצחון 0:1 אמש (רביעי) על צ'כיה שהעניק לכחולים-לבנים כרטיס לרבע גמר יורו הצעירות, גם באתרים הגדולים באירופה התייחסו לא רק לניצחון עצמו, אלא להקשר הרחב יותר.

"הדור המבטיח של ישראל ממשיך לקיים. הם נולדו עם אופי אחר, ובאים להילחם מדי משחק. מול צ'כיה הם הוכיחו את האופי הייחודי שלהם במשחק על כל הקופה", כתבו ב"אס". פרשן האתר אריץ גבילונדו כתב: "מה שקורה לכדורגל הישראלי בשנה האחרונה זה פשוט טירוף מוחלט. מקום שני ביורו עד יל 19, מקום שלישי במונדיאליטו, רבע גמר יורו עד גיל 21 - זהו דור הזהב הישראלי".

כתב "מונדו דפורטיבו" קרלוס חאבייר ארגויילו הוסיף: "ישראל מראה שוב ושוב המון אופי בטורניר הזה, וגם בטורנירים קודמים. משהו מיוחד קורה שם", וב"קיקר" הגרמני כתבו: "ישראל נעצה לצ'כיה סכין בלב. השער הגיע די משום מקום, אחרי מסירה רכה כמו חמאה של אוסקר גלוך ונגיחה של עומרי גנדלמן עם הרבה קור רוח".

המחמאות לישראל ב-"CBS"

בפאנל של רשת "CBS", סיכם הכתב ארון ווסט את המשחק, ושידר אופטימיות לקראת המשך דרכה של ישראל בטורניר. "זה ענק. כשאתה מנצח בנסיבות כאלה, זה עצום לכל הקבוצה. ראינו כמה רגש יצא מהם בשריקת הסיום, ראינו כמה מאוחדים הם היו לאורך הדרך. זאת תוצאה עצומה עבורם", אמר. "אחרי משחק כזה, אתה מאמין שאתה מסוגל לעשות הכל. אני חושב שהם מסוגלים להגיע עד הגמר. למה לא בעצם? בגילאים האלה הכל יכול לקרות, אז למה לא לחלום בגדול?".

ווסט בחר באוסקר גלוך כאיש המשחק, ונימק: "הוא בלט מעל כולם. כל דבר טוב שקרה במשחק, הגיע מהרגליים שלו. הוא רצה את הכדור, הוא הגיע לאזורים המסוכנים, והשער הגיע מהגבהה מצוינת שלו. הוא ממש טוב ויצירתי. הבנת המשחק שלו פנטסטית, וישראל ללא ספק תהיה על הכתפיים שלו גם בשלב הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully