וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם באופ"א מזהים את המהפך של ישראל: "גלוך מעל כולם"

באירופה מהללים את הכישרון של אוסקר, לוזון מסביר את הסוד הטקטי שאיפשר לו לפרוח, הצ'כים שבורים: "לא ייאמן שניצחנו את גרמניה, ולא עלינו"

לירן שכנר ואורי אוזן חוגגים את עליית ישראל לרבע גמר היורו צעירות מיד אחרי שריקת הסיום/ספורט1

הקיץ הקסום של הכדורגל הישראלי נמשך, עם עוד מופע ווינרי הרואי של נציגינו על הבמה הגדולה. הנבחרת הצעירה גברה הערב (רביעי) 0:1 על צ'כיה משער ניצחון דרמטי של גנדלמן בדקה ה-82, והעפילה לרבע גמר היורו לנבחרות צעירות, שבועות ספורים אחרי שנבחרת הנוער העפילה לחצי גמר אליפות העולם (מונדיאליטו). בשלב הבא נבחרת ישראל תפגוש גאורגיה המארחת (שבת, 19:00, ספורט1).

אוסקר גלוך נבחרת ישראל הצעירה. באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
גיא לוזון אמר על גלוך: "שחקנים גדולים מוכנים לרגעים האלה"/אתר רשמי, באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

עוד בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

באתר אופ"א נכתב: "עד לפני שנה, ישראל הצליחה להעפיל שלוש פעמים בלבד מעבר לשלב הבתים באליפויות: נבחרת הנערים ב-1996, ב-1998 וב-1999. אבל לאחרונה ישראל העפילה לגמר אליפות אירופה עד גיל 19, כעת הם בשמונה האחרונות של היורו עד גיל 21, כאשר חלק מהשחקנים מככבים בשתי הנבחרות האלה". באופ"א לא התייחסו לטורניר של פיפ"א, המונדיאליטו.

אוסקר גלוך, מבשל השער, נבחר לשחקן המצטיין של המשחק, ובאופ"א נכתב ש"הקשר הישראלי נתן חותמת על היותו כוכב עם הבישול המנצח". הוועדה המקצועית שבחרה בגלוך הסבירה את הבחירה: "הוא היה מעל כל השחקנים במגרש עם הטכניקה שלו, ראיית המשחק והיצירתיות. הוא זה שהתחיל את רוב ההתקפות של ישראל. גם כשהיה קשה לפצח את ההגנה הצ'כית, הוא התעקש ובסופו של דבר נתן את המסירה לשער".

גיא לוזון אמר על גלוך: "שחקנים גדולים מוכנים לרגעים האלה. צ'כיה הייתה מאורגנת מאחור, אבל הוא המאסטר בפריצת הגנות. שמתי אותו באגף, כי ידעתי שבאמצע ישמרו אותו אישית, ואני יודע שהוא צריך מרחבים, ואני שמח שהוא הצליח להראות את היכולות שלו".

יאן ז'מבורק, קשר צ'כיה, אמר בסיום: "קשה למצוא מילים כרגע, אנחנו כל כך מאוכזבים. עבדנו כל כך קשה כדי להעפיל לטורניר, וכדי לעלות לשלב הבא. אני לא יודע מה לומר. קשה לדבר עכשיו, התחושות רעות מאוד בחדר ההלבשה. כואב שניצחנו את גרמניה ולא עלינו. כשאתה מנצח את גרמניה ויש לך אפשרות לעלות מהבית המוקדם, אתה חייב לנצל את זה. אבל לא עלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully