וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה אי פעם: נבחרת ישראל הצעירה עלתה לרבע גמר היורו עד גיל 21

שחקניו של גיא לוזון היו זקוקים לניצחון בזמן שגרמניה הפסידה לאנגליה, ובדקה ה-82 עומרי גנדלמן נהנה מהגבהה טובה של אוסקר גלוך ונגח לרשת הצ'כית את ה-0:1 שהעניק לחבורה בלבן את הכרטיס ההיסטורי לשלב הבא. בשבת: המשחק מול גאורגיה על חצי הגמר (19:00, ספורט1)

לירן שכנר ואורי אוזן חוגגים את השער שהעלה את ישראל הצעירה לרבע גמר היורו/ספורט1

צפו בתקציר ההיסטורי: ישראל ברבע גמר יורו הצעירות

התקציר באדיבות "כאן", תאגיד השידור הישראלי

הנבחרת הצעירה של ישראל עשתה הערב (רביעי) היסטוריה עם העפלה ראשונה אי פעם לרבע גמר היורו עד גיל 21 עם ניצחון 0:1 על צ'כיה. החבורה של גיא לוזון הייתה זקוקה לניצחון בשילוב איבוד נקודות של גרמניה שהפסידה 2:0 לאנגליה, ואכן הדברים עבדו לשחקנים הישראלים שהצליחו להעפיל לשלב הבא, שם יפגשו את נבחרת גאורגיה המארחת בשבת (19:00, ספורט1).

לוזון בחר לעלות בהרכב התקפי במערך יהלום כשעידן טוקלומטי ערך הופעת בכורה ב-11 לצד דור תורג'מן, ומאחוריהם הוצב אוסקר גלוך. עדן קארצב שב מההשעייה ישר להרכב של הנבחרת הצעירה והמערך ההתקפי עבד טוב בפתיחה עם לחץ ישראלי והזדמנויות של גלוך ותורג'מן לכיוונו של ויטסאלב יארוש בשער הצ'כי. למרות מחצית ראשונה שקולה, ישראל הגיעה ליותר מצבים, אך לא הצליחה לתרגם אותם לשערים והשתיים ירדו בתיקו מאופס להפסקה.

גם המחצית השנייה נפתחה בקצב נמוך יחסית, כשתורג'מן (55) החמיץ בענק אחרי מסירת עומק נהדרת של גלוך, והחלוץ של מכבי תל אביב בעט רק לרשת החיצונית של יארוש. לוזון העלה לכר הדשא את עילאי חג'ג', ענאן חלאילי ועוז בילו במטרה להשיג את שער הניצחון שיעניק את הכרטיס לרבע הגמר, אבל השחקנים החמיצו ללא הפסקה. בדקה ה-82 הסכר נפרץ כשגלוך מצא את עומרי גנדלמן והקשר האחורי נגח מקרוב את היתרון הישראלי בשער שהקפיץ את הספסל ואת לוזון לשמיים. הצ'כים לחצו עד הסיום, אבל זה הפסיק לנבחרת הצעירה של ישראל שעשתה היסטוריה והעפילה לראשונה אי פעם לרבע גמר היורו.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
עומרי גנדלמן נבחרת ישראל הצעירה. באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
היסטוריה בגאורגיה. גנדלמן עם שער הניצחון/אתר רשמי, באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

הרכב ישראל: דניאל פרץ, כרם ג'אבר (עילאי חג'ג', 76), גיל כהן, סתיו למקין, רוי רביבו, עדן קארצב (יואב הופמייסטר, 76), עומרי גנדלמן, איתן אזולאי (עוז בילו, 65), אוסקר גלוך, עידן טוקלמטי (ענאן חלאילי, 65), דור תורג'מן (ארד בר, 89).

הרכב צ'כיה: ויטסאלב יארוש, אדם גבריאל, מרטין ויטיק (תומאש וילצ'ק, 10), רובין הרנאץ', מיכאל פוקאלה, פיליפ קאלוץ, דניאל פילה, יאן ז'מבורק, אדם קראבק (קרישטוף דאנק, 46), דויד פץ' (מאתיי ואלנטה, 69), ואסיל קושיי (פאבל שולץ, 46).

נבחרת ישראל הצעירה ביורו נגד צ'כיה. באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
רבע גמר ראשון אי פעם. נבחרת ישראל הצעירה/אתר רשמי, באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

מהלך המשחק

דקה 2: אוסקר גלוך השתחרר למצב בעיטה מרחוק, אך הבעיטה שלו ברגל שמאל נערצה היטב על ידי ויטסאלב יארוש.

דקה 4: עידן טוקלומטי פרץ טוב מאגף שמאל והעביר מסירת רוחב לדור תורג'מן, החלוץ של מכבי תל אביב בעט גבוה מעל המסגרת הצ'כית.

דקה 22: הגנת ישראל הרחיקה הגבהה לכיוון הרחבה של דניאל פרץ, יאן ז'מבורק הצטרף מקו שני ובעט כדור חזק שחלף רחוק מהמסגרת של השוער הישראלי.

דקה 32: כדור חופשי של גלוך הורחק על ידי ההגנה הצ'כית, איתן אזולאי הצטרף מאחור ובעט גבוה לשמיים.

סתיו למקין נבחרת ישראל הצעירה. באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
מצליחים לשמור על שער נקי, אך חייבים שער. למקין/אתר רשמי, באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

דקה 55: ההזדמנות הטובה ביותר של ישראל עד כה - גלוך עם מסירת עומק נהדרת מצא את תורג'מן שעשה תנועה לרחבה והחלוץ התקדם ובעט לרשת החיצונית של יארוש. החמצה גדולה לנבחרת הצעירה.

דקה 63: אדם גבריאל זכה להזדמנות נפלאה כשדניאל פילה פתח רגליים והשאיר לשחקן ההגנה הצ'כי, פרץ ירד טוב ועצר את המצב של המגן הימני.

דקה 82: גול! גלוך הרים כדור לרחבה, עומרי גנדלמן חיכה בפינה הרחוקה ונגח מקרוב את היתרון הישראלי! 0:1 לישראל בדרך אולי לרבע גמר היורו עד גיל 21 לראשונה אי פעם!

עומרי גנדלמן נבחרת ישראל הצעירה. באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
שער היסטורי. גנדלמן/אתר רשמי, באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

דקה 86: מבצע אישי מופלא של גלוך שחתך דרך צד ימין של הרחבה הצ'כית, יארוש הדף את הניסיון שלו והכדור החוזר של עילאי חג'ג' גם כן נהדף לקרן.

דקה 88: עוד התקפה נהדרת של ישראל עברה מאגף שמאל במסירות בין ענאן חלאילי לגלוך שבעט בסופו של דבר כדור שטוח שחלף ליד העמוד של יארוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully