וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בישראל חוגגת, לוזון: "היה נראה לא שפוי שנעלה מהבית הזה"

מאמן הנבחרת הצעירה אחרי העלייה ההיסטורית לרבע גמר היורו: "אם היינו מתנהגים בהיגיון, היינו בבית". פרץ: "ימים מרגשים שנזכור כל החיים. זה ניצחון חסר תקדים". גלוך: "שמח בשביל גיא שעבר ימים לא פשוטים". צפו בחגיגות בחדר ההלבשה, רביבו ייעדר מול גאורגיה בשלב הבא

צפו בשחקני הנבחרת הצעירה של ישראל חוגגים את ההעפלה לרבע הגמר/ההתאחדות לכדורגל

הקיץ ההיסטורי של נבחרות ישראל הצעירות נמשך. אחרי שבאליפות העולם עד גיל 20 נעצרה ישראל רק בחצי הגמר וחזרה ארצה מארגנטינה עם מדליית הארד, כעת זהו תורם של גיא לוזון ושחקני הנבחרת עד גיל 21 שעושים חיל באליפות אירופה והערב (רביעי) הבטיחו את מקומם ברבע גמר היורו בזכות 0:1 על צ'כיה במחזור השלישי והאחרון של שלב הבתים.

מדובר בעוד אחד מהישגי השיא של הכדורגל הישראלי והכל בקיץ אחד, כי זו אליפות אירופה עד גיל 21 השלישית של ישראל בסך הכל, אבל זו הפעם הראשונה שהיא עולה לשלב הנוקאאוט. ברבע הגמר בשבת ב-19:00 תפגוש נבחרת ישראל את המארחת גאורגיה ומי שלא יעמוד לרשותו של לוזון זהו המגן הצעיר רוי רביבו, שספג כרטיס צהוב שני באליפות במהלך המשחק הערב.

עומרי גנדלמן נבחרת ישראל הצעירה. באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
"החבר'ה האלה צעירים, אבל בוגרים מאוד"/אתר רשמי, באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

עוד בנושא

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

צפו בשדרי ספורט1 חוגגים

לירן שכנר ואורי אוזן חוגגים את עליית ישראל לרבע גמר היורו צעירות מיד אחרי שריקת הסיום/ספורט1

המאמן הנרגש גיא לוזון אמר בסיום המשחק: "הייתה לנו תכנית משחק ודיברנו על זה שצריך לשחק בסבלנות. זה היה משחק שאנחנו חייבים לנצח, וידענו שזה משחק כדי להציל את המולדת ושהמולדת צריכה אותנו. אמרתי לשחקנים לשמור על הסבלנות ואני שמח מאוד שניצחנו, וניצחנו בצדק. הגיע לנו. כל המחמאות והקרדיט לשחקנים ואני שמח בשביל העם שלנו, אין מאושר ממני".

מה מיוחד בדור הצעיר הזה: "כמו בכל דבר בחיים, יש מומנטום. החכמה היא לא להתבלבל ולחשוב שהמומנטום תמיד יהיה איתך, אלא להישאר צנועים. גם היום ראיתם נבחרת צנועה שיודעת מה היא רוצה מעצמה - החבר'ה האלה צעירים, אבל בוגרים מאוד. לאולימפיאדה מגיעים האלופים האמיתיים, החבר'ה הגדולים באמת, ואנחנו רוצים לעשות עוד צעד ולהיות באולימפיאדה".

על ההישג האדיר: "כל בן אדם ריאלי והגיוני שהיו אומרים לו שישראל תעלה מבית עם אנגליה, גרמניה וצ'כיה, היה אומר שזה לא שפוי. אני אמרתי לשחקנים שאסור להיות הגיוניים וריאלים, כי אם היינו מתנהגים ככה אז היינו בבית כבר מזמן. מקדיש את הניצחון הזה למשפחה שלי שעוברת לא מעט".

צפו: החגיגה בחדר ההלבשה עם עידו שחר, שנגרע מהסגל מסיבות רפואיות

כובש השער עומרי גנדלמן: "מגיע לשחקנים האלה, חבורה של גברים. האמנו כל שנייה, זה הגיע וזה התפוצץ. ידענו שלא יקחו את זה מאיתנו. נחגוג וננוח, ניסע לטביליסי וננסה לעשות היסטוריה. ירדנו למחצית בתחושה טובה, ידענו שיהיה טוב יותר במחצית השנייה. אמרתי לגלוך שיחפש אותי ברחבה. הבישול שלו זה משהו מופלא, שמח שהייתי מי שכבש את השער הזה וסייע לנצח את המשחק הזה. זה בשביל כל המדינה. הם לא מבינים כמה צמרמורת יש לנו בגוף כשאנחנו יודעים שכולם רואים אותנו".

הבלם סתיו למקין, שגם כיכב עם נבחרת ישראל עד גיל 20 שסיימה במקום השלישי במונדיאליטו בארגנטינה, הוסיף: "התחושות מדהימות, לעשות היסטוריה פעמיים בזמן כל כך קצר. זה מאוד מרגש. התחלנו להאמין שאפשר לעשות את זה וגיא והצוות שלו הכינו אותנו מצוין למשחקים ונתנו לו את המוטיבציה. אנחנו יכולים להמשיך ולעשות היסטוריה. הרגשתי שאנחנו שולטים ושזה עניין של זמן עד שנבקיע, בשער הייתה התפרצות רגשות כי הבנו שאם לא נספוג אז נהיה ברבע הגמר. נגיע לנצח גם את גאורגיה ברבע הגמר ובעזרת השם נהיה באולימפיאדה".

גיא לוזון חוגג את שער הניצחון של הנבחרת הצעירה. ספורט1, צילום מסך
וכל מילה מיותרת. לוזון/צילום מסך, ספורט1
צפו באביו הנרגש של עומרי גנדלמן חוגג את שער הניצחון של בנו ביורו הצעירות/ספורט1

השוער דניאל פרץ: "ימים מרגשים שאנחנו נזכור לכל החיים. זה ניצחון חסר תקדים, עשינו היסטוריה ואני גאה בקבוצה המדהימה הזו ובמאמן שהאמין בנו מתחילת הדרך. לא נתנו לשום רעש רקע להיכנס אלינו וזה עוד לא הסוף, יש לנו עוד משחק ואנחנו רוצים להגשים את החלום להגיע לאולימפיאדה".

אוסקר גלוך שנבחר למצטיין המשחק סיכם: "אמרתי בכל הימים האלו שאנחנו מאמינים בעצמנו ואני שמח שעשינו את זה. אני גם שמח מאוד בשביל גיא שעבר ימים לא פשוטים ועשינו את זה גם בשבילו. אמרתי כבר שאני בא עם הרבה ביטחון בעולם ושאני לא בלחץ, שידרתי את זה לנבחרת וכל שחקן שנכנס והתחיל היה מצוין וביחד אנחנו הכי חזקים שיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully