וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'כיה מרוסקת, המאמן שלה מודה: "ישראל שלטה, הניצחון שלה מוצדק"

שחקני צ'כיה בכו על הדשא אחרי ההפסד הדרמטי לישראל, המאמן: "הם היו ראשונים לכדור". וגם: איך הפעם התירוצים הקלאסיים עברו לצד של היריבה

לירן שכנר ואורי אוזן חוגגים את השער שהעלה את ישראל הצעירה לרבע גמר היורו/ספורט1

נבחרת צ'כיה השתתפה בתשע אליפויות אירופה עד גיל 21 והישג השיא שלה הוא זכייה ב-2002. היא הגיעה לגמר גם שנתיים קודם לכן וב-2011 הפסידה בחצי הגמר, מאז לא עברה את שלב הבתים. אמש (רביעי) צ'כיה הייתה תלויה בעצמה וידעה שנקודה מול ישראל תספיק לה כדי לשוב לרבע הגמר, אך עומרי גנדלמן עם השער היחיד במשחק בדקה ה-82 עשה היסטוריה ושלח את גיא לוזון ושחקניו לשלב הבא.

"אנחנו שבורים לגמרי, אין מילים!", היה כתוב בשער העיתון הצ'כי "ספורט", "התסכול גדול מאוד. השחקנים שכבו דקות ארוכות על כר הדשא אחרי ההפסד והסתירו את פניהם, רבים מהם לא הצליחו לעצור את הדמעות".

צפו בתקציר המשחק (באדיבות כאן11)

עומרי גנדלמן נבחרת ישראל הצעירה. באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
"שער קל מדי, שער שסידרנו לישראל"/אתר רשמי, באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

מאמן צ'כיה, יאן סוצ'ופארק הודה: "הניצחון של ישראל מוצדק. הם היו ראשונים לכדור, שלטו, היו להם יותר הזדמנויות, בעוד לנו לא הייתה רגל מסיימת. ב-65 הדקות הראשונות ישראל לא הגיעה ליותר מדי מצבים, אבל הם השתפרו עם החילופים, והשתפרו במהלכי האחד על אחד שלהם. לא הצלחנו לנצל את היתרונות שלנו".

החלוץ דניאל פילה הוסיף: "אני לא יודע מה קרה לנו. אני מרגיש נורא, ממש קשה לי למצוא את המילים. לצערי זה הכדורגל - לפעמים הוא נפלא, כמו אחרי הניצחון על גרמניה במשחק הקודם, לפעמים הוא אכזרי כמו עכשיו אחרי ההפסד לישראל".

הבלם תומאש ולצ'ק אמר על השער של גנדלמן: "ספגנו שער קל מדי, היינו פשוט צריכים להרחיק את הכדור ולהימנע מהסכנה. זה שער שסידרנו להם. כנראה שיותר מדי בנינו על לסיים בתיקו ופחדנו לשחק. בראש שלנו כבר חשבנו שעלינו ושזה סגור. רצינו לשחק אחרת לגמרי ובמקום זאת עשינו הגנה כל המשחק, זה מצער מאוד שאנחנו צריכים לדבר על שער שספגנו".

שחקן ההתקפה אדם קראבק סיכם: "לא שיחקנו טוב, לא נראינו כמו שרצינו. היינו בהתקפה שלושה שחקנים לבד שלא זכו למספיק עזרה, פשוט עמדנו שם. זה היה נראה שאנחנו פשוט מחכים לראות אם נספוג או לא, וספגנו. זה היה רע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully