וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל מצפה לטירוף בגאורגיה, לוזון: "50 אלף צופים? מת על זה!"

טיסת צ'ארטר מיוחדת תצא עבור אוהדים מישראל לקראת רבע הגמר, גיא לוזון מתרגש מהאווירה המטורפת שמצפה לנו: "הלוואי והיו במשחק 100 אלף צופים". אבא של גנדלמן בכה מהתרגשות אחרי שער הניצחון של בנו: "כל היום דפק לי הלב, בגול הכל התפרץ לי"

לירן שכנר ואורי אוזן חוגגים את השער שהעלה את ישראל הצעירה לרבע גמר היורו/ספורט1

הקיץ הקסום של הכדורגל הישראלי נמשך, עם עוד מופע ווינרי הרואי של נציגינו על הבמה הגדולה. הנבחרת הצעירה גברה אתמול (רביעי) 0:1 על צ'כיה משער ניצחון דרמטי של גנדלמן בדקה ה-82, והעפילה לרבע גמר היורו לנבחרות צעירות, שבועות ספורים אחרי שנבחרת הנוער העפילה לחצי גמר אליפות העולם (מונדיאליטו). בשלב הבא נבחרת ישראל תפגוש גאורגיה המארחת (שבת, 19:00, ספורט1).

עוד בנושא

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

עמוס לוזון נשאל על הגאווה המשפחתית ואמר: "הגאווה היא למדינת ישראל. שאפו ענק לשחקנים ולצוות, זה כבוד גדול, הישג חסר תקדים". לדבריו, "לאחר משא ומתן - קל- עם חברת ארקיע, החברה הסכימה להביא מטוס חכור לטובת אוהדי נבחרת ישראל, שייצא בשישי ויחזור אחרי המשחק".

צפו באביו הנרגש של עומרי גנדלמן חוגג את שער הניצחון של בנו ביורו הצעירות/ספורט1

המאמן המנצח גיא לוזון יודע שבשבת מחכה לנבחרת ישראל אתגר עצום, מול גיאורגיה הנלהבת, שתיהנה מדחיפה של אצטדיון מלא, שהיא בכושר נהדר. הגאורגים ניצחו את פורטוגל, חזרו מ-2:0 ל-2:2 עם בלגיה וסיימו ב-1:1 מול הולנד החזקה בדרך להעפלה מפתיעה מאוד.

"צפיתי בגאורגיה", אמר לוזון, "הם משחקים עם הרבה תשוקה, הרבה רוח. אף אחד לא האמין שהם יעפילו מבית הם הולנד, פורטוגל ובלגיה, שעוד יסיימו ראשונים. יש לי הרבה כבוד לנבחרת הזאת. ואני שמח שנשחק מול 50 או 60 אלף איש, אני מת על זה, הלוואי והיו 100 אלף צופים! אבל נעשה את המיטב שלנו, והטובה יותר תעפיל לחצי הגמר".

אבא של עומרי גנדלמן סיפר על התחושות אחרי שער הניצחון היקר: "וואי וואי, כמה התפרץ לי, לא האמנתי מפרץ הרגשות. חייב להודות שכל היוםן הסתובבתי עם דפיקות לב מואצות. כשהוא שם את הגול, הכל פרץ החוצה, אני הכי מאושר בעולם. זה מה שייחלנו היום. אני גאה בחבורה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully