וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטש גולדהאר: "הרגשנו שיש צורך לשנות. לא הכל באשמת קראנקה"

27.6.2023 / 17:38

בעלי מכבי תל אביב הסביר את הפרידה מהספרדי והחלפתו ברובי קין: "נשקיע במשאבים שלא השקענו לפני ונבנה קבוצה ראויה. לא רציתי למכור את גלוך ולא משנה בכמה כסף, ניסיתי לשכנע אותו להישאר"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.6/ספורט1

מכבי תל אביב הציגה הערב (שלישי) את רובי קין בתור מאמנה החדש, אבל במהלך מסיבת העיתונאים זו גם הייתה הזדמנות עבור הבעלים מיטש גולדהאר להתייחס לראשונה לפיטורי אייטור קראנקה אחרי כחצי שנה בתפקיד.

קראנקה היה חתום גם לעונה הקרובה במכבי תל אביב, אבל רק ביום ראשון בבוקר, שעות ספורות לפני שהמאמן היה אמור לעשות את דרכו בטיסה לישראל, הודיעו הצהובים על סיום דרכו ובמקביל סגרו עם קין על הגעתו. רק עתה, אחרי חודש שהעלה הרבה סימני שאלה ותהיות, גולדהאר סיפק התייחסות ראשונה למצב שנוצר ובהחלפתו המאוד מאוחרת של קראנקה בקין.

מיטש גולדהאר במסיבת העיתונאים. דני מרון
דרך חדשה. גולדהאר/דני מרון
רובי קין, מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
יחזיר את האליפות לתל אביב? רובי קין/דני מרון

עוד על הגעת רובי קין למכבי תל אביב

אוסקר גלוך, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
"אחרי איביץ', לא רצינו לאבד את אוסקר ולא משנה עבור כמה כסף"/אריאל שלום

הבעלים מיטש גולדהאר פתח את מסיבת העיתונאים והסביר מדוע החליט להחליף את קראנקה בקין: "לא היינו מרוצים עם התוצאות העונה והרגשנו שאנחנו זקוקים לשינוי, להתחלה חדשה, וזה מתחיל מהמאמן".

על הבחירה ברובי קין אמר גולדהאר: "נפגשנו במהלך התהליך מספר פעמים והתרשמתי מהאמביציות שלו, מהגישה הווינרית ומהידע שלו בכדורגל. הרגשתי שהאינטרסים שלנו משותפים וכך גם השאיפות, זה היה הרגע שבו החלטנו לתת לרובי הזדמנות להוביל אותנו כמאמן ראשי. אנחנו נרוויח מהניסיון האדיר שלו ומהאופי הווינרי שלו. נבנה לרובי קבוצה ראויה ונשקיע במשאבים שלא השקענו לפני. אני חושב שלג'ק וגם לי חשוב להיות נוכחים, כי כולנו מתרגשים, במיוחד מאז הקורונה. אני מחוייב להמשיך לפתח את מכבי תל אביב כמועדון ולהשקיע במקומות הנדרשים, בוודאי בצירוף אנשים כמו רובי קין".

על השנים האחרונות והמאכזבות עבור מכבי תל אביב: "זה היה מאוד קשה לא לזכות באליפות בשלוש השנים האחרונות, וזה משהו שדיברנו עליו. אנחנו צריכים לעשות טוב יותר ויודעים שעלינו להתרכז בעצמנו. אני מאמין שעם מחויבות, כבוד אחד לשני, למועדון ולאוהדים ועם שאיפות לנצח התוצאות יגיעו מעצמן".

על העזיבות הרבות בשנים האחרונות: "אני רוצה לומר שאני מתנגד לטענות על כך שהמועדון תקוע במקום. היו מאמנים שקיבלו הצעות טובות ועזבו. אנחנו לא מושלמים ויש מהלכים שאני מתחרט עליהם, אבל אנחנו כן זכינו בחמש אליפויות ונלחמנו על שאר האליפויות, זכינו בגביעי מדינה וגם הגענו לשלב הבתים בליגת האלופות ובמפעלים הנוספים. המצב בשנים האחרונות לא היה אידיאלי, אבל אנחנו מאמינים בעבודה שלנו ולומדים מהטעויות שלנו".

על הפרידה מאיביץ' ומגלוך בעונה שעברה: "זה לא אידיאלי לחפש מאמן חדש באמצע העונה ואין לדעת מה היה קורה אחרת אם הם היו נשארים. היו יותר מדי מעידות במשחקים שהיינו צריכים לנצח. זה לא הכל באשמת קראנקה, גם אם אנשים אוהבים תשובות של שחור ולבן. אחרי איביץ', לא רצינו לאבד את אוסקר ולא משנה עבור כמה כסף, הוא עשה דברים מדהימים עבור מכבי, אבל זה היה הזמן שלו לעזוב ואנחנו עשינו כל מה שיכולנו כדי להשאיר אותו. הוא לא היה מוכן להישאר".

אייטור קראנקה, מאמן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
"לא הכל באשמת קראנקה"/מאור אלקסלסי

מחאת האוהדים שדרשו את פיטורי קראנקה: "אני מכבד את דעתם של כולם וזה מראה שיש למכבי תל אביב אוהדים שאכפת להם מהקבוצה. זה חלק מהכדורגל, משחק מלא באמוציות ורגשות וזה משהו שאני מבין. גם לי מאוד אכפת ואני שמח שגם להם. אנחנו עושים את מה שטוב למועדון ולא תמיד יכולים להתייחס רק לרגשות, אבל מכבדים דעות אחרות".

אם הוא התאכזב מהשחקנים בשנה האחרונה: "כן, התאכזבתי וגם הם התאכזבו מעצמם. זה לא אומר שאין אחריות לקראנקה שנשא ברוב האשמה, אבל כולנו ביחד בזה. אנחנו קבוצה מאוחדת והקשיים שאנחנו עוברים ביחד מחזקים אותנו ויעזרו לנו לשנות את המצב".

לסיום נשאל גולדהאר אם הוא מצפה לאליפות ולהצלחה באירופה: "השקענו סכומים משמעותיים בעונה שעברה וכמובן שהכל אפשרי. זו שנה חדשה, התחלה חדשה ואנחנו מתרגשים להתחיל לעבוד תחת רובי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully