וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייק כהן האריך את חוזהו בשנתיים נוספות במכבי תל אביב

21.6.2023 / 16:15

הפורוורד (32, 2.10) שהיה חלק מרכזי בריצה של הצהובים לפלייאוף היורוליג ולאליפות ימשיך לעונה שמינית: "נרגש להמשיך במועדון שהפך למשפחה שלי". קטש: "שחקן חכם מאוד שמביא מהניסיון שלו"

"מחוץ לקווים" על ההעברות האחרונות בישראל, 20.6/מערכת וואלה!

מכבי תל אביב הודיעה היום (רביעי) על הארכת חוזהו של ג'ייק כהן במועדון בשנתיים נוספות. כהן הופך לשחקן השישי שמאריך את חוזהו במועדון מאז אמצע העונה שעברה והוא מצטרף לרומן סורקין, ג'ון דיברתולומיאו, בונזי קולסון, לורנזו בראון ו-וויד בולדווין שעשו זאת לפניו. בקבוצה חתומים לעונה הבאה גם רפי מנקו וג'וש ניבו שחתמו מראש לשנתיים.

"כבוד גדול לאורך הקריירה שלי להיות מכביסט, כך שאני נרגש להמשיך במועדון שהפך למשפחה שלי", אמר ג'ייק כהן לאתר הרשמי. "אני אסיר תודה על מתנת האהבה המדהימה שהאוהדים, הצוות, הבעלים וחבריי לקבוצה העניקו לי בשנה החולפת כדי להפוך את כל זה לאפשרי. כשיש קבוצה מיוחדת של אנשים מסביבך, אתה יכול לעשות דברים מיוחדים. יאללה מכבי!".

עוד בכדורסל ישראלי

"כולנו שמחים מאוד שג'ייק ממשיך איתנו", סיפר המאמן עודד קטש לאתר הרשמי של המועדון. "הייתה לו תרומה גדולה לחיבור שהיה לנו השנה ובכלל. הוא שחקן חכם מאוד שמביא מהניסיון שלו והיכולות שלו על ומחוץ למגרש".

"ג'ייק הוא חלק מרכזי במשפחה שלנו, משפחת מכבי. התרומה שלו לאליפות השנה ולריצה שלנו באירופה היא גדולה מאוד והורגשה על המגרש ומחוצה לו", ניתח המנהל הספורטיבי אבי אבן. "אני גאה שג'ייק מתחיל איתנו את עונתו השמינית, דבר שמעיד יותר מהכל על האישיות שלו".

ג'ייק כהן, שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
ממשיך לשנתיים נוספות בצהוב. ג'ייק כהן/לירון מולדובן

האזינו: אור שקדי על החתמת ג'ייק כהן

כהן (32, 2.10) חזר לקדנציה רביעית במכבי תל אביב בתחילת עונת 2021/22 והפך לאחד השחקנים החשובים של הצהובים בריצה שהובילה אותם לפלייאוף היורוליג ולזכייה באליפות, לאחר שאת העונה הנוכחית הוא החל כשחקן בסוף הרוטציה. הוא יחל בעונה הבאה את עונתו השמינית במועדון, כשעונתו הראשונה הייתה 2013/14. מלבד המדים הצהובים לבש את מדי מכבי ראשון לציון, מכבי אשדוד, אריס סלוניקי ואוברדיורו הספרדית. הוא קלע 2,094 נקודות בליגת העל מתוכן 1,519 נקודות במדי מכבי תל אביב ומדורג 27 בין קלעי הקבוצה בכל הזמנים בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully