וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון דיברתולומאו חתם לשנתיים נוספות במכבי תל אביב: "זה הבית שלי"

עודכן לאחרונה: 21.6.2023 / 13:48

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הקפטן הצהוב ישלים לפחות שמונה שנים במועדון עמו הוא זכה בחמש אליפויות: "לא יכול לדמיין את עצמי במקום אחר". קטש: "משוחד לגביו, הוא אחד השחקנים שאני הכי נהנה לאמן אותו"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 18.6/ספורט1

ממשיך בצהוב: כפי שפורסם בוואלה! ספורט כבר באפריל, ג'ון דיברתולומאו חתם היום (שלישי) על חוזה לשנתיים נוספות במכבי תל אביב. הקפטן בן ה-32 סיים את עונתו השישית במועדון והוא היה שותף לחמש אליפויות וגביע.

דיברתולומאו שותף ב-26 משחקי ליגה במכבי תל אביב, ורשם ממוצעים של 8.2 נקודות, 2.8 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים בקצת יותר מ-20 דקות בממוצע למשחק. ביורוליג הוא רשם ממוצעים של 6.2 נקודות ו-1.1 אסיסטים למשחק.

"קשה לתאר עד כמה אני שמח להמשיך במכבי", אמר דיברתולומאו לאתר הרשמי של המועדון. "המועדון והמדינה הזאת הפכו להיות הבית שלי ואני לא יכול לדמיין את עצמי בשום מקום אחר. לפני שש שנים, כשהגעתי למכבי, לא חשבתי שזה ייקח אותי למקום בו אני נמצא כיום. הכל הודות למועדון הזה, להנהלה, למאמנים, לחבריי לקבוצה וכמובן לאוהדים, שהאמינו בי ותמכו בי לאורך כל הדרך".

"אחרי כל השנים האלה אני עדיין נפעם מהאהבה שאני מקבל מכולם. אני גאה ואסיר תודה על כך שזה אפילו ממשיך להתגבר", סיפר ג'ונדי, שמציין את יום הולדתו ה-32 והתחתן בתחילת השבוע הנוכחי. "זאת לחלוטין הייתה זכות להיות כאן ואני לא יכול להיות יותר נרגש לקראת העתיד".

ג'ון דיברתולומאו שחקן מכבי תל אביב מניף את צלחת האליפות. דני מרון
יניף עוד צלחות אליפות במכבי? דיברתולומאו/דני מרון

"אני משוחד לגבי ג'ון", סיפר המאמן עודד קטש. "גם ברגעים שראיתי אותו בנבחרת וגם מלהסתכל עליו מהצד, אני חושב שהוא נכס אדיר למכבי. הוא הקפטן שלנו, הוא מנהיג ומה שהוא מביא למגרש זה באמת יוצא דופן. יצא לי לאמן כבר הרבה שחקנים והוא אחד השחקנים שאני הכי נהנה לאמן אותם. הוא תמיד חושב על טובת הקבוצה, הוא שחקן ללא אגו. הוא עשה קריירה מרשימה ואני חושב שזה גדול בשבילו ולא פחות גדול בשביל מכבי תל אביב".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
היכל מנורה מבטחים. ינאי רובחה, אתר רשמי
היכל מנורה מבטחים/אתר רשמי, ינאי רובחה

אולמה הביתי של מכבי תל אביב, היכל מנורה מבטחים, הואר אמש לציון חודש המודעות הבינלאומי למחלת מיאסטניה גרביס. עמותת מ.ג.י וחברת היכלי הספורט קיימו שיתוף למען קידום המודעות למחלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully