וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכש ישראלי ראשון? מכבי תל אביב פנתה לוויל ריימן

הפורוורד המתאזרח (26, 2.03), ששיחק בשנתיים האחרונות בהפועל חיפה, עשוי להצטרף לאלופה ולעבות את הקו הקדמי המקומי שלה. הצהובים מקווים לסגור עם תמיר בלאט, וילכו על רכז זר מחליף במקרה שלא יגיע

מחוץ לקווים עם לירון שרון, על עדן פינס וניימאר/מערכת וואלה!

אחרי שנתיים בהפועל חיפה, וויל ריימן עשוי לבצע את קפיצת המדרגה ולעבור למכבי תל אביב. הצהובים פנו לפורוורד המתאזרח, לאור רצונם לעבות את הקו הקדמי בשחקן ישראלי נוסף, לאור פרישתו המסתמנת של גיא פניני שיקבל הצעה להתמנות לעוזר המאמן של עודד קטש.

ריימן (26, 2.03) הגיע ארצה לפני שנתיים מוונטספילס הלטבית. אשתקד הוא העמיד ממוצעים של 8.5 נקודות, 4.9 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים ב-25.5 דקות בליגת העל.

לקראת סיום העונה, עם פתיחת חלון ההעברות לאור סאגת נתנאל ארצי בהפועל חולון, זכה ריימן להתעניינות מהפועל תל אביב, ולבסוף הוא נשאר בחיפה.

שחקן הפועל חיפה וויל ריימן. לירון מולדובן
מהאדום של הכרמל לצהוב של תל אביב? וויל ריימן/לירון מולדובן

רוב הסגל של האלופה כבר סגור לעונה הבאה. לורנזו בראון, ווייד בולדווין, ג'ון דיברתולומיאו, בונזי קולסון ורומן סורקין האריכו את חוזיהם, וגם לג'וש ניבו יש הסכם וג'ייק כהן יישאר.

בזמן הקרוב תצא ההודעה הרשמית על צירופו של בראיין אנגולה, שכבר חתם בקבוצה, ועיקר המאמצים ירוכזו בהחתמת פורוורד/סנטר מוביל ורכז מחליף. העדיפות הראשונה במשבצת הזו ניתנה לתמיר בלאט, ובמועדון מקווים לסגור איתו. אם הוא לא יגיע מאלבה ברלין - תלך מכבי על שחקן זר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully