וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזור לישראל? מייקל קייזר מועמד להפועל תל אביב

21.6.2023 / 8:20

שחקן הפנים (31, 2.08) שהיה חלק משמעותי בזכייה של הפועל חולון באליפות לפני שנתיים ושיחק בעונה שעברה במדי בילבאו, מועמד להצטרף לאדומים שרצו להחתימו כבר בעבר

שבוע עבר מאז הפועל תל אביב הפסידה במשחק השלישי בגמר הפלייאוף למכבי תל אביב ופספסה הזדמנות לזכות באליפות ראשונה מזה 54 שנים, והאדומים כבר נמצאים בשלב של גיבוש הסגל לקראת העונה הבאה, בה ינסו שוב להגיע כמה שיותר רחוק.

לוואלה! ספורט נודע כי אחד השמות שעשויים להצטרף להפועל הקיץ הוא אקס הפועל חולון מייקל קייזר, שחקן שסומן בעבר על ידי הצוות המקצועי של האדומים, וכרגע ללא קבוצה. קייזר שיחק בעונה שעברה במדי בילבאו הספרדית.

קייזר (31, 2.08) הוא בוגר אוניברסיטת לואיזיאנה טק משנת 2015 ששיחק שנתיים בליגת הפיתוח לפני שיצא לאירופה, שיחק שנתיים ביפן, תקופה קצרה ברנדה וחזר לליגת הפיתוח. בקיץ 2020 חתם ב-VEF ריגה והיה לאחד הזרים הטובים בליגת האלופות, זכה בתואר הריבאונדר של העונה ולחמישייה השנייה של העונה. בהפועל חולון צירפו אותו והוא היה חלק מהקבוצה שהגיעה לחצי גמר ליגת האלופות וזכתה באליפות כשבליגה הוא רושם 10.4 נקודות ו-5.8 ריבאונדים למשחק. אשתקד עבר לבילבאו מהליגה הראשונה בספרד ורשם בליגת האלופות 9.3 נקודות ו-4.6 ריבאונדים למשחק.

שחקן בני הרצליה צ'ינאנו אונואקו מול שחקן הפועל חולון מייקל קייזר. דני מרון
אחד יעזוב, השני יגיע? מייקל קייזר מול צ'ינאנו אונואקו/דני מרון

האדומים נמצאים במגעים להארכת חוזהו של קסביאר מנפורד, ואופטימיים לגבי הסיכוי לשמור על השחקן שיצטרף לארבעה שחקנים שכבר מחזיקים בחוזה לעונה הבאה - ג'ייקובן בראון, בר טימור, תומר גינת ואייל הראל. גם עידן זלמנסון וגיל בני יקבלו הצעה להמשיך, ובהפועל מקווים שיענו לה בחיוב. בקבוצה טרם קיבלו החלטה לגבי האפשרות להמשיך עם ג'ורדן מקריי וצ'ינאנו אונואקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully