וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר מיקי זוהר ביקר אצל אבו פאני: "מדינת ישראל מחזקת אותך"

שר התרבות והספורט הגיע לביתו של שחקן נבחרת ישראל שספג קריאות גזעניות בטדי: "אסור לעבור על זה בשתיקה". הקשר: "זה תפס אותי לא מוכן, צריך להתייחס למקרים כאלו באפס סובלנות"

"מחוץ לקווים": סערת מוחמד אבו פאני/צילום: אולפן וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

שר התרבות והספורט מיקי זוהר הגיע אתמול (שלישי) לביתו של שחקן נבחרת ישראל מוחמד אבו פאני בכפר קרע יחד עם ראש מועצת כפר קרע פיראס בדחי מסארווה ומנכ"ל מכבי חיפה איציק עובדיה. השר זוהר ביקש לחזק את השחקן לאחר התקרית במשחק הנבחרת באצטדיון טדי, שם נשמעו קריאות גזעניות חמורות לעבר אבו פאני מצד קומץ אוהדים.

במהלך הפגישה ביקש השר זוהר מהכדורגלן להמשיך ולייצג את נבחרת ישראל והבהיר לו שמדינת ישראל גאה בו מאוד, ואיחל לו בהצלחה בדרכו החדשה בפרנצווארוש ההונגרית שבה חתם בשבת האחרונה.

שחקני נבחרת ישראל, אלי דסה, מוחמד אבו פאני. ברני ארדוב
"אסור לעבור על זה בשתיקה". אבו פאני יורד נסער מהמשחק עם אלי דסה/ברני ארדוב

הגזענות נגד מוחמד אבו פאני

עוד בוואלה! ספורט

"נבחרת ישראל היא מוקד של גזענות": הנזק התדמיתי מסערת אבו פאני

לכתבה המלאה

שר התרבות והספורט מיקי זוהר מסר: "נחצה כאן גבול חדש. לא ניתן ששחקן במדי נבחרת ישראל ומייצג את המדינה שלנו יקבל קריאות גזעניות. מדובר אירוע שלא ניתן לעבור עליו בשתיקה. הגעתי לחזק את אבו פאני ומשפחתו ואמרתי לו שמדינת ישראל מחזקת אותו וגאה בו".

אבו פאני הוסיף: "עבר עליי לילה קשוח ולא פשוט. זו לא הפעם הראשונה שזה קורה, אבל עכשיו זה תפס אותי לא מוכן. לדעתי צריך להתייחס למקרים האלו באפס סובלנות. אני מודה לשר מיקי זוהר שהגיע אליי הביתה והראה עד כמה הנושא חשוב וקרוב לליבו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully