וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני גנץ: "מוחמד אבו פאני ישראלי לא פחות מאף שחקן אחר בנבחרת"

עודכן לאחרונה: 20.6.2023 / 10:21

יו"ר המחנה הלאומי התייחס לסערה: "הקריאות הגזעניות נגדו מביישות את מדינת ישראל והספורט הישראלי". גורם בהתאחדות: "אסור שיחזור מקרה דאבור"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.6/ספורט1

בנבחרת ישראל מעריכים שהחרפה שעבר אתמול (שני) מוחמד אבו פאני במהלך המשחק מול אנדורה, לא תוביל לפרישה שלו מהמדים הלאומיים. החל מיושב ראש ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ ועד אחרון השחקנים, יצאו כולם חוצץ כנגד קומץ האנשים שהגיעו אתמול לאצטדיון טדי כדי לפגוע בנבחרת ישראל והתיישבו לאבו פאני על הראש.

המאמן אלון חזן אמר במסיבת העיתונאים אחרי המשחק: "כל שחקן נבחרת צריך להרגיש בבית כשהוא משחק בישראל. אנחנו לא צריכים לראות שחקנים שלנו עצובים ונסערים אחרי משחקי נבחרת במדינה". שון וייסמן הוסיף: "אבו פאני זה אח שלנו. כולנו אחים כאן בנבחרת ואוהבים מאוד אחד את השני".

גם יו"ר המחנה הלאומי בני גנץ התייחס לקללות וצייץ הבוקר: "מוחמד אבו פאני הוא ישראלי לא פחות מאף שחקן אחר בנבחרת ישראל. הוא אזרח שווה זכויות והוא שחקן עתיר זכויות שהופעותיו במדים הלאומיים הן גאווה. הקריאות הגזעניות נגדו מביישות את הספורט הישראלי ואת כל מדינת ישראל. אני מגנה אותן, מחזק אותו ומקווה שימשיך להופיע בנבחרת עוד שנים רבות. ואם אפשר, שנראה אותו יחד עם הנבחרת גם ביורו 2024".

שחקני נבחרת ישראל, אלי דסה, מוחמד אבו פאני. ברני ארדוב
לא ייתן לקללות לשבור אותו. אבו פאני/ברני ארדוב

גורם בנבחרת הוסיף: "פחדנו מפיצוץ המשחק וכבר שמחנו שהכל עבר בשלום, אבל בסוף הרסו בכל זאת מהיציע עם התנהגות כל כך מכוערת ולא ראויה". שחקנים בנבחרת דיברו אמש אפילו על כך שצריך בפעם הבאה שקורה דבר כזה, לנקוט בפעולת מחאה של השחקנים כלפי הקומץ המבזה ואולי אפילו להפסיק לשחק כדי להעביר מסר תוך כדי המשחק. "אסור שמקרה דאבור יחזור על עצמו", אמר גורם בהתאחדות לכדורגל. "אנחנו לא יכולים להפוך את הנבחרת לזירת התגוששות על רקע עדתי ופוליטי".

שחקנים בנבחרת ביקשו מאבו פאני להתגבר על האירוע, כאשר גם רמזי ספורי הרגיש רע מאוד כשגם הוא שמע לא מעט קללות לעברו. "לא רוצים להגיע למצב שערבים לא ירצו לשחק בנבחרת ישראל", סיכם גורם בנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully