וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה החתימה את שי בן דוד ואביחי וודג'ה, גל מאיו ביפו

הבלם (הפועל כפר סבא) והקשר (הפועל עפולה) בני ה-25 הצטרפו ליורדת מליגת העל, שממשיכה להתחמש במטרה לחזור תוך עונה אחת. הבלם שעלה עם מכבי פתח תקוה חתם ביפו יחד עם המגן שלו סמרלי

מנהלת הליגות לכדורגל מציגה את לוח המשחקים לעונת 2023/24/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: טל ויסמן

למרות הצהרות כאלה ואחרות, איזי שרצקי ממשיך להשקיע בעירוני קרית שמונה במטרה להחזירה לליגת העל תוך עונה אחת. הערב (שני) הודיעה היורדת על צירופם של הבלם שי בן דוד והקשר אביחי וודג'ה, שמגיעים אחרי השארתם של עאיד חבשי וז'יאן מרטינס והחתמת השוער מתן זלמנוביץ' והחלוץ מוחמד חטיב. שי ברדה מונה כזכור למאמן החדש של הקבוצה.

בן דוד, 25, היה קפטן הפועל כפר סבא בעונה החולפת. הבלם שיכול לשחק גם כמגן וגדל במכבי חיפה, עבר בדרך גם בהפועל אשקלון, הפועל עפולה, מ.ס. אשדוד וכן טרפאני מהליגה השנייה באיטליה וסן פרננדו מהליגה השלישית בספרד.

וודג'ה, גם הוא בן 25, שיחק בשתי העונות האחרונות בהפועל עפולה וקבע שיא אישי עם שמונה שערים בעונה החולפת. לפני כן שיחק שלוש שנים בהפועל ירושלים, לה סייע להעפיל לליגת העל אחרי שהגיע ממכבי יבנה.

עוד בוואלה!

עאיד חבשי האריך חוזה בעירוני קרית שמונה עד 2025: "הלב בחר"

לכתבה המלאה

גל מאיו, שסייע למכבי פתח תקוה להעפיל לליגת העל ולפני כן עלה גם עם הפועל ירושלים ושיחק איתה בליגה הבכירה, הצטרף למכבי קביליו יפו. הבלם בן ה-32 אמר לאחר החתימה: "שמח מאוד להצטרף למועדון עם מסורת כמו מכבי יפו עם קהל אוהדים טוב ואיכותי. מחכה להתחיל כבר את עונת המשחקים ובעזרת השם שנעמוד במטרות שלנו העונה".

פרט אליו, יפו החתימה גם את המגן הימני שלו סמרלי בן ה-23, שגדל במכבי נתניה, שיחק במ.ס. דימונה, מ.כ. אור יהודה ובעונה האחרונה בהפועל הרצליה. "שמח ונרגש לסכם במועדון גדול כמו מכבי יפו, מועדון עם קהל ומסורת ארוכת שנים".

* הפועל עפולה החתימה מוקדם יותר היום את המגן ארז שיפמן, שעוזב לראשונה את בני אילת בה גדל. בעונה החולפת כבש המגן בן ה-23 שלושה שערים בליגה א' דרום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully