וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר מזרחי: "בליגת העל אמרו לי 'חכה לסבב השני של ההחתמות'"

הקשר דיבר ב-103FM על המעבר שלו בין קבוצות הליגה הלאומית: "נוף הגליל רצתה אותי וטבריה לא". על פספוס העלייה: "עשו כמה טעויות"

"מחוץ לקווים", 18.6/צילום: אולפן וואלה!, עריכת וידאו: זיו שטיינר

אחרי שנתיים מוצלחות בעירוני טבריה, אופיר מזרחי חתם בהפועל נוף הגליל. בשיחה עם תכנית הספורט של רדיו 103FM הערב (ראשון), הקשר הסביר את החלטתו לעבור מקבוצה שהייתה על סף עלייה לליגת העל, לכזו שניצלה ברגע האחרון מירידה לליגה א'.

"נוף הגליל רצו אותי וטבריה לא", אמר מזרחי. "סיימתי חוזה בטבריה, היו לי שם שנתיים מאוד מוצלחות, עשינו דרך יפה מליגה א' כמעט עד ליגת העל והתקבלה החלטה אצל המאמן לא להמשיך איתי. זהו".

השחקן הוסיף: "מוטי איוניר הראה לי שהוא רוצה אותי הכי הרבה. הרבה קבוצות מהליגה הלאומית רצו אותי, וכמובן בליגת העל אמרו 'רוצים, תחכה לסיבוב השני של ההחתמות'. החלטתי שאני לא מחכה ושטוב לי איפה שאני נמצא ואני רוצה ללכת לקבוצה שרוצה אותי ולמאמן שמאוד רוצה אותי, וזה היה הכי חשוב".

האזינו לריאיון עם אופיר מזרחי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

לדבריו של מזרחי, "הליגה הלאומית מטורפת. הכי לא צפויה בעולם. זאת הייתה השנה הראשונה שלי בליגה הלאומית והספקתי להכיר אותה ולהבין שקבוצה שירדה ליגה לפני שנה יכולה לעלות ליגה בקלות. ניקח את זה ממשחק למשחק מה שנקרא".

לגבי פספוס העלייה לליגת העל עם טבריה, הוסיף: "זה היה מאוד מבאס. אני חושב שעשו כמה טעויות, אם זה בינואר ואם זה אחר כך. אי אפשר לשים את האצבע בדיוק על נקודה מסוימת, אבל לא הופענו במאני טיים לעומת קבוצות אחרות שכן הופיעו, כמו הפתח תקוואיות. זו הייתה הנקודה הכי חשובה, המאני טיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully