וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון חזן שובר את הראש: שלושה שינויים או צ'אנס נוסף

18.6.2023 / 19:50

מאמן הנבחרת מתלבט יחד עם יוסי בניון בנוגע ל-11 מול אנדורה (ב', 21:45). חזיזה, וייסמן וגלוך השפיעו כמחליפים בניצחון על בלארוס, אבל מנגד יש רצון לתת עוד הזדמנות להרכב שפתח

מחזור 4הסתיים19/06/2023
נבחרת ישראל
  • שלמה (42)
  • סולומון (61)
1:2
  • (52) רוזאס
אנדורה
מסיבת העיתונאים של נבחרת ישראל לקראת אנדורה במוקדמות היורו, בהשתתפות אלון חזן ואלי דסה/צילום: רוני כנפו. עריכת וידאו: זיו שטיינר

חרף הביקורות על האופן שבו נבחרת ישראל שיחקה בבודפשט מול בלארוס, במחנה הלאומי שהתמקם בירושלים לקראת המשחק מחר (שני, 21:45) באצטדיון טדי מול אנדורה, אין שום נקיפות מצפון. המאמן אלון חזן, כמו גם המנהל המקצועי יוסי בניון, הבהירו לשחקנים מאז הנחיתה בארץ אמש שבסופו של דבר מה שחשוב אלה הנקודות ולא הצורה בה הן מושגות. אנדורה אמנם יריבה מאוד נוחה, אבל דווקא הקושי מול בלארוס אמור לחדד את חובת הרצינות והמחויבות איתן צריכה הנבחרת להופיע למשחק. זו גם הזדמנות למצוא סוף סוף משחק אחד בו לא תספוג הנבחרת שער, אחרי 18 משחקים רצופים בהם אמרנו: "יש לנו בעיה בהגנה".

דולב חזיזה, שחקן נבחרת ישראל. דני מרון
יקבל את המקום בהרכב? דולב חזיזה/דני מרון

מטבע הדברים, עיקר ההתלבטות של חזן ובניון נעוצה בשינוי שהכניסו המחליפים ביום שישי. דולב חזיזה על ליאל עבדה, שון וייסמן על תאי בריבו ואוסקר גלוך שהחליף את רמזי ספורי וכבש את שער הניצחון - כולם בתמונת ההרכב למחר. למרות זאת, במחנה אומרים שההתלבטות של הצוות המקצועי גדולה מאוד, שכן חזן רוצה להשאיר על הספסל גם אפשרות לשינויים נכונים ובכל זאת הוא בחר את ההרכב שהיה לטעמו הכי נכון מול בלארוס. לא מן הנמנע שירצה לתת לאותו הרכב הזדמנות נוספת. "אלון ביחד עם יוסי באמת שוברים את הראש, אפילו שזו רק אנדורה ובכל הרכב אנחנו צריכים לנצח בצורה מוחצת", אמר גורם בנבחרת ישראל. ביתר העמדות קרוב לוודאי שחזן לא יעשה שינויים, גם אם קורץ לו לתת את חולצת ההרכב לנטע לביא.

כך או אחרת, בשיחות האישיות שניהל חזן עם השחקנים, הוא ביקש כפי שגם עשה במסיבת העיתונאים הערב, להתנתק לחלוטין מכל ההמולה התקשורתית סביב נושא אוהדי בית"ר. הוא עמד על כך שהנבחרת תיתקל בקושי גדול לפרוץ את קו ההגנה של אנדורה והדגיש שצריך להיזהר ממשחק המעבר ובעיקר מהמצבים הנייחים.

עוד בוואלה!

חזן: "הנבחרת היא המדינה - מאמין שלא ירצו לפגוע במדינה"

לכתבה המלאה
אלון חזן, מאמן נבחרת ישראל. דני מרון
הזהיר מהמצבים הנייחים. אלון חזן/דני מרון

המשפחות יגיעו לפגוש את השחקנים במלון וזה עוד משהו שאמור לתת דחיפה לקראת המשחק מחר.

באשר לאיומים של אוהדי בית"ר ירושלים: השורות הראשונות באצטדיון כוסו בבדי יוטה כדי להקשות על אפשרות של פריצה לדשא. בנוסף כמובן המשטרה והסדרנים יהיו בכמויות גדולות וישמרו על הסדר לאורך כל המשחק.

הרכבי הקבוצות

אצטדיון: טדי
קהל: 13300

משחקי החלון הבא במוקדמות היורו

9 בספטמבר:

רומניה - ישראל
קוסובו - שוויץ
אנדורה - בלארוס

12 בספטמבר:

ישראל - בלארוס
שוויץ - אנדורה
רומניה - קוסובו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully