וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזן: "הנבחרת היא המדינה - מאמין שלא ירצו לפגוע במדינה"

18.6.2023 / 17:13

המאמן התייחס לאיום של אוהדי בית"ר על המשחק מול אנדורה במוקדמות היורו: "אם הנבחרת תיפגע, זה לא יעניש את ההתאחדות". הזכיר את הדרמה מול בלארוס: "מקסימום נשלח את גלוך להגביה קרנות בדקות האחרונות". דסה: "זה לא יהיה טיול, רוצים לשמור על שער נקי"

מסיבת העיתונאים של נבחרת ישראל לקראת אנדורה במוקדמות היורו, בהשתתפות אלון חזן ואלי דסה/צילום: רוני כנפו. עריכת וידאו: זיו שטיינר

נבחרת ישראל השיגה שלשום (שישי) את ניצחון הבכורה שלה במוקדמות יורו 2024 כשגברה 1:2 על בלארוס במשחק חוץ, ומחר ירצו אלון חזן ושחקניו להמשיך במומנטום החיובי כשיארחו את אנדורה באצטדיון טדי, בתקווה לצבור שלוש נקודות נוספות שיקרבו את ישראל למקום השני שממנו עולים ליורו. לצערה של הנבחרת, המשטרה נאלצה להגביל את מכירת הכרטיסים למשחק למקסימום של כ-15,000, וזאת בעקבות האיום של אוהדי בית"ר ירושלים לפוצץ את ההתמודדות על רקע החלטת ההתאחדות לכדורגל להרחיק את קבוצתם ממשחקי גביע המדינה בעונה הקרובה. חזן והקפטן אלי דסה דיברו היום במסיבת העיתונאים לקראת אנדורה.

מאמן נבחרת ישראל אלון חזן. רוני כנפו
שלח מסר לאוהדים. אלון חזן/רוני כנפו

חזן סיפר על ההכנות למשחק: "בראש ובראשונה, מנסים להתרכז ביכולת שלנו ובאיכות שלנו. אנחנו מכבדים את היריבות שלנו. כל שם שלא נוצץ נראה כמו איזה טיול, אבל אנחנו יודעים שנצטרך לעבוד קשה ושנשחק מול נבחרת פחות איכותית מאיתנו, אבל היא תבוא לעשות לנו חיים קשים. אנחנו צריכים לעשות את העבודה בעצמנו".

על הסגנון ההגנתי של אנדורה: "נרצה למנוע התקפות מעבר שיכולות להביך אותנו. נצא עם הרבה שחקנים קדימה, כמו שהיינו במחצית השנייה מול בלארוס. יודעים שיהיה קשה, אבל יש לנו את השחקנים שיודעים לעשות את הפעולות בתוך הרחבה ואני מקווה שנכריע בשלב יותר מוקדם מאשר במשחק הקודם. נעשה הכול כדי להשיג את שלוש הנקודות. נרצה להכריע יותר מהר, אבל אם נגיע חלילה לזה שוב אז נשלח את אוסקר להגביה קרנות".

על טדי והאיומים מצד אוהדי בית"ר: "אני עולה לירושלים גם לא במסגרת הכדורגל ומתרגש להגיע לעיר הזאת. גם שחקנים בנבחרת שמשחקים באירופה, לא יוצא להם להגיע יותר מדי לעיר הקודש. אני מתרגש כמאמן נבחרת ישראל להיות פה בעיר הקודש ירושלים. האיומים? מקווים שזה יישאר בגדר קולות. בית"ר זו הקבוצה האהובה עליהם והם מוכנים לעשות בשבילה הכול, אבל אם נבחרת ישראל תיפגע זה לא יעניש את ההתאחדות לכדורגל. אני מבין שאנשים אולי כועסים ומרגישים פגועים, אבל הנבחרת זו מדינת ישראל והדבר האחרון שהם רוצים זה לפגוע במדינת ישראל".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אוסקר גלוך נבחרת ישראל. ברני ארדוב
"רוצים להיות חכמים איתו". גלוך/ברני ארדוב

על אוסקר גלוך: "הוא אחד הכישרונות הכי גדולים שהיו לנו בשנים האחרונות. הוא פוגש את הקצב האירופי יום אחרי יום ונכנס לזה לאט לאט. הקבוצה מאפשרת לו להיכנס לקצב של המשחקים וגם אנחנו. אנחנו רוצים להיות מספיק חכמים גם איתו, גם אחרי שהוא מבקיע שער, כדי שיהיה מספיק בטוח בנבחרת ישראל גם בימים פחות טובים".

על הצלחת נבחרת הנוער: "אנחנו שואבים מכל דבר שיכול לקדם אותנו. הרבה רגעים בנבחרת הנוער היוו לנו השראה. זו לא בושה להסתכל למטה או אחורנית. השחקנים פה מראים אופי, ניצחנו גם את אלבניה בדקה ה-90. אנחנו רוצים שהנוער וגם הצעירה יעשו דברים שיגרמו לנו להאמין בהם. אוסקר האמין שעדיין אפשר לעשות את זה וכולם האמינו כמוהו. בגלל זה הייתי רגוע על הקווים ולא איבדתי תקווה".

קפטן נבחרת ישראל אלי דסה לצד המאמן אלון חזן. רוני כנפו
קפטן נבחרת ישראל אלי דסה לצד המאמן אלון חזן/רוני כנפו

דסה דיבר על המסקנות מהמשחק האחרון: "שלוש נקודות היו הדבר החשוב ביותר, עברנו על מה שחשוב לשפר. אנחנו מגיעים דרוכים ומוכנים". על היריבה מחר: "אנדורה נבחרת עיקשת, גם לפני המשחק נגד בלארוס ניסו לצייר איזה טיול שיגיע. זה לא יקרה. זה היה מסר, גם לנו השחקנים, ששום דבר לא יבוא בקלות בבית הזה. המילה פייבוריטים נחמדה לפני המשחק, בסוף צריך להיות כאלה על הדשא. אנחנו מרוכזים בנקודות החזקות שלנו וביריבה, מאמין שנעשה את העבודה".

על האיום מצד אוהדי בית"ר: "אני לא חושש לחזור לשחק בטדי, אני מכיר את האווירה בטדי ומה שאפשר לייצר שם. אני מאמין באוהדים שידחפו אותנו קדימה, אנחנו צריכים את זה. מי שצריך להתעסק במסביב יעשה את זה. אני מאמין באוהדים עצמם שיקבלו החלטה לתמוך בנבחרת".

הקפטן התייחס גם לכך שהנבחרת סופגת לפחות שער אחד כבר 18 משחקים ברצף: "אין ספק שזו אחת המטרות המרכזיות, לסיים עם שער נקי אחרי המון זמן. אם אנחנו רוצים לעשות את מה שאנחנו מאמינים שאנחנו נעשה, צריך להביא מחר שלוש נקודות וזה לא משנה מי היריבה".

  • עוד באותו נושא:
  • אלון חזן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully