וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה אישרה מכירה של 3,000 כרטיסים נוספים למשחק הנבחרת

18.6.2023 / 12:11

הופשרו כרטיסים נוספים למכירה, כך שלטדי עשויים להגיע כ-15 אלף צופים ביום שני בערב. כוחות גדולים נערכים לאפשרות שאוהדי בית"ר ירושלים ינסו לחבל במפגש עם אנדורה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.6/ספורט1

בסיום הערכת מצב שנערכה הבוקר, המשטרה אישרה למכור 3,000 כרטיסים נוספים למשחק מוקדמות יורו 2024 מחר בערב נגד אנדורה (שני, 21:45) והמשמעות היא שלכל היותר כ-15 אלף צופים יתייצבו למשחק, בתקווה שכולם יגיעו במטרה לעודד את נבחרת ישראל ולא ינסו לחבל באירוע בעקבות העונש שספגה בית"ר ירושלים זכר לאירועי גמר גביע המדינה.

כזכור, מכירת הכרטיסים למשחק נעצרה אחרי שכ-12 אלף אוהדים כבר רכשו כרטיסים למשחק וזאת כתוצאה מאיומי אוהדי בית"ר ירושלים ברשתות החברתיות על כך שבכוונתם לפרוץ לכר הדשא במהלך המשחק, כדי לחבל בסדר התקין של המשחק ובכך לגרום לעונשים כבדים שתספוג ההתאחדות.

אוהדי בית"ר ירושלים, גמר גביע המדינה. ברני ארדוב
המשטרה נערכת בכוחות גדולים/ברני ארדוב

עוד בנושא האיום על משחק הנבחרת

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

כעת, לאחר הערכת המצב והאישור למכור כרטיסים נוספים למשחק, המשטרה נערכת בכוחות גדולים ביציעים לאפשרות שאוהדי בית"ר ינסו לפרוץ לדשא או להפריע לאירוע בדרכים אחרות.

כזכור, כבר ביום חמישי התקיימה פגישה אצל השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, אבל גם בסיומה לא התקבלה החלטה אם לחדש את המכירה. לאחר הניצחון על בלארוס ביום שישי בערב וההתעניינות שגברה בזכותו וגם בשל הצלחת הנבחרת עד גיל 20 במונדיאליטו, הוחלט שלא לקיים את האירוע בדלתיים סגורות ו/או למנוע מאוהדים נוספים להגיע למשחק.

אגב, בעקבות העיצומים במערך הכבאות, משחקה של נבחרת ישראל נגד אנדורה, לא יאובטח על ידי ארגון עובדי מערך הכבאות והצלה, כך נמסר על ידם וזאת בעקבות בעקבות פגיעה בשכר ובתנאי עבודתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully