וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר: "דין אוהדי בית"ר צריך להיות כדין המוחים בכביש איילון"

השר לביטחון לאומי קיים דיון בעקבות איומי אוהדי בית"ר לפוצץ את משחק הנבחרת: "העונש היה מחפיר, אבל אירועי ספורט צריכים לעבור בשלום ובכיף". מנכ"ל ההתאחדות: "בראשון נבחן את אפשרות חידוש הכרטיסים"

הפגנת אוהדי בית"ר ירושלים מול ביתו של דיין בית הדין ישראל שמעוני/באדיבות המצולמים

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר קיים היום (חמישי) דיון מיוחד עם נציגי ההתאחדות לכדורגל ונציגי משטרה ופרקליטות, להערכות למשחק נבחרת ישראל מול נבחרת אנדורה בשבוע הבא ובעקבות איומי אוהדים לפוצץ את המשחק. כזכור, המכירה למשחק נעצרה, לאור החשש שאוהדי בית"ר ירושלים יגיע לאצטדיון טדי ביום שני הבא במטרה למחות על העונש החריף שקיבלה הקבוצה לאחר הזכייה בגביע המדינה (הרחקה מאירופה, שלאחר מכן תורגמה להרחקה מגביע המדינה בעונה הבאה והפחתת שלוש נקודות).

"אנחנו בדיון חשוב שקשור גם באופן כללי בתופעות אלימות בספורט במדינת ישראל. התפקיד של כולנו להעביר מסר חד וברור - לא לאלימות, כן לאמירה ברורה שהספורט זה הנאה. הספורט זה בילוי של כל המשפחה, אירועי ספורט צריכים לעבור בכיף ולא כמלחמת עולם", אמר בן גביר בפתח דבריו.

לאחר מכן אמר השר לביטחון לאומי: "העונש שהוטל על בית"ר ירושלים הוא מחפיר, לא הוגן, נעשה כאן עוול. לא אהבתי לראות את התפרצות האוהדים בגמר הגביע, אבל אני זוכר מצוין שכביש איילון נחסם עשרות פעמים השנה. כבישים אחרים נחסמו מאות פעמים. אני זוכר את המדיניות של הפרקליטות, שלא להגיש כתבי אישום, מדיניות שהיא מכילה, מכילה מחאות, מכילה חסימת כבישים. אם חוסמים את איילון ולא מקבלים ענישה, אין סיבה להעניש בצורה כל כך גורפת את בית"ר ירושלים והאוהדים שלה. דין אחד צריך להיות לכולם - דין אוהדי בית"ר ירושלים כדין אותם מוחים בכביש איילון".

השר איתמר בן גביר, דיון בעניין בית"ר ירושלים. רוני כנפו
"נעשה הכל שהמשחק כדי יעבור בשלום". בן גביר/רוני כנפו

עוד בבית"ר ירושלים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בן גביר הוסיף: "אחרי שאני אומר את הדברים האלה, אנחנו מגויסים כאן במאה אחוז כדי שהמשחק יעבור בשלום, כדי שלא יהיו תופעות של אלימות, כדי שנוכל להמשיך לראות בספורט כחוויה, כהנאה, ולא כמלחמה. נעשה הכל שהמשחק כדי יעבור בשלום, וכדי שההתאחדות תוכל למכור את כל הכרטיסים".

ניב גולדשטיין, מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, אמר: "הייתי חלק מדיון מקצועי וענייני שמטרתו אחת - הבטחת קיומו התקין של משחק הנבחרת בטדי מול אנדורה ביום שני הקרוב. התרשמתי כי שר הספורט מיקי זוהר, השר לבטחון הפנים איתמר בן גביר ונציגיה הבכירים ביותר של משטרת ישראל מודעים לאיומים, לסכנות ולפוטנציאל הנזק העצום שיגרם לנבחרת, לכדורגל הישראלי ולמדינת ישראל אם חלילה תהיה פעילות עבריינית של אוהדים. כל המשתתפים, בראשות שר הספורט והשר לבטחון הפנים, התייחסו ברצינות הראויה ומתוך אחריות מלאה, לחובה הלאומית לוודא כי המשחק יוכרע אך ורק על כר הדשא ולא יהיו בו חלילה אירועים שיעמידו את הכדורגל הישראלי ואת מדינת ישראל בפני משבר שטרם ידענו.

"אני מאמין כי ההיערכות וניהול המשחק יוכיחו את היכולות של גורמי אכיפת החוק להתמודד עם מי שמבקשים להפר אותו. ביום ראשון בבוקר נבחן יחד עם משטרת ישראל את אפשרות חידוש מכירת הכרטיסים, בהתאם לאופן התקין ביותר בו יעבור משחק הנבחרת הצעירה הערב, כדי שכמה שיותר אוהדים, מכל הקבוצות, מכל גווני החברה הישראלית, יגיעו לתמוך בנבחרת של כולנו בדרך ליורו 2024".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully