וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עאיד חבשי האריך חוזה בעירוני קרית שמונה עד 2025: "הלב בחר"

18.6.2023 / 15:47

הבלם היה מחוזר על ידי קבוצות מליגת העל, אך החליט להישאר בשורות היורדת ללאומית ו"לעשות הכל כדי להחזיר אותנו למקום שאנו ראויים לו"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 18.6/ספורט1

עאיד חבשי סיכם עם בעלי עירוני קרית שמונה איזי שרצקי על הישארותו בקבוצה בעונה הקרובה, ואף האריך את חוזהו לשנה נוספת. חבשי, שהיה חתום עד סוף יוני 2024, חוזר על ידי מספר מועדונים בליגת העל, אך ינסה לסייע ליורדת הטרייה לעלות בחזרה מהליגה הלאומית.

חבשי מסר לאתר הרשמי של המועדון: "זה לא סוד שפנו אליי לא מעט קבוצות בליגת העל, אבל בסוף הלב בחר להשאר במקום שהפך עבורי לבית, דווקא עכשיו במצב הזה, ולעשות את הכל כדי להחזיר אותנו יחד למקום שאנו ראויים לו. אני קורא מכאן לקהל האוהדים של המועדון, אתם יקרים לי ויקרים למועדון הזה. איזי רוצה לבנות כאן קבוצה חזקה שתחזיר את קריית שמונה לליגת העל, אבל נהיה זקוקים לכל אחד ואחת מכם ביציע, אם בבית ואם בחוץ. יאללה קריית שמונה".

עאיד חבשי שחקן עירוני קרית שמונה חוגג שער. מאור אלקסלסי
נשאר למרות הביקוש מליגת העל. חבשי/מאור אלקסלסי

עוד כדורגל ישראלי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

חבשי בן ה-28 גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה, ולאחר שעלה לבוגרים הושאל על ידי הירוקים לשלוש קבוצות שונות - בני סכנין, הפועל רעננה ובני יהודה. בהמשך חזר למכבי חיפה ושיחק במדיה שתי עונות, לפני שהמשיך לעירוני קרית שמונה. לבלם גם ארבע הופעות בשורות נבחרת ישראל, האחרונה שבהן בניצחון 2:4 על אוסטריה במרץ 2019.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully