וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו ישראלי חתם בבני יהודה, איציק ברוך מונה למאמן נס ציונה

מגן נס ציונה בשנתיים האחרונות הצטרף לזהובים בחוזה לשלוש שנים: "מגיע לקהל המדהים לראות את הקבוצה חוזרת לליגת העל". הבלם הצטרף לצפוניים: "שמח לפתוח פרק חדש בקריירה"

"מחוץ לקווים" עם לירון שרון על חלון ההעברות בישראל, 13.6/עריכת וידאו: זיו שטיינר

קבוצות הליגה הלאומית ממשיכות להתחמש לקראת העונה החדשה. יממה אחרי שעמית מאיר חתם בבני יהודה, הקבוצה משכונת התקווה הודיעה היום (חמישי) גם על צירופו של סתיו ישראלי, מגנה של סקציה נס ציונה בשנתיים האחרונות.

אחרי ירידת הליגה עם נס ציונה, המגן עבר מקבוצה כתומה אחת לאחרת וחתם לשלוש שנים. ישראלי אמר לאחר שחתם: "אני רוצה לומר תודה רבה לעומר פרץ ומשה דמאיו על האמון. אני נורא מתרגש לחתום בבני יהודה. זה מועדון גדול עם מסורת וקהל מדהים שמגיע לו לראות את הקבוצה חוזרת למקום הראוי לה וזה ליגת בעל".

עוד בגזרת נס ציונה, המועדון שירד העונה בחזרה לליגת הלאומית הודיע על החתמתו של מאמן הקבוצה החדש, איציק ברוך. מאמנה של מכבי קביליו יפו ב-4 העונות האחרונות הצטרף לסקציה באמצעות סוכנו זיו סולומוביץ' ואמר: "שמח וגאה להגיע למועדון הכדורגל של נס ציונה, עבודה רבה לפנינו וכולי אמונה שאפשר לעשות עונה טובה מאוד".

איציק ברוך מאמן סקציה נס ציונה. סקציה נס ציונה, אתר רשמי
איש חדש על הקווים של היורדת הטרייה. איציק ברוך/אתר רשמי, סקציה נס ציונה

גם הפועל נוף הגליל המשיכה להיות פעילה, לאחר שהודיעה על הארכת החוזה של ג'ניה ברקמן, היום היא צירפה את מי שעשוי להיות השותף שלו במרכז ההגנה - עלי כיאל. הבלם בן ה-28 ששיחק בעבר בקבוצה הנוער של המועדון שיחק בעונה האחרונה בהפועל רמת גן ובהפועל רמת גן.

כיאל אמר: "שמח לפתוח פרק חדש בקריירה שלי, מוכן ומזומן לאתגר שנקרא נוף הגליל, מקווה שנעשה עונה יפה ונשמח את האוהדים". המנכ"ל גיל ברעם הוסיף: "שמחים שעלי כיאל הגיע אלינו ומאחלים לו ולנו המון הצלחה בעונה הקרובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מתן זלמנוביץ' שוער עירוני קרית שמונה. עירוני קרית שמונה, אתר רשמי
חיזוק אל בין הקורות של קרית שמונה. זלמנוביץ'/אתר רשמי, עירוני קרית שמונה

בגזרה הצפונית של הליגה הלאומית, עירוני קרית שמונה הודיעה על החתמתו של מתן זלמנוביץ'. השוער בן ה-29 חתם באמצעות סוכנו ברק בדש במועדון הטרי שירד בעונה החולפת לליגת המשנה.

זלמנוביץ' ששיחק בהפועל כפר סבא ואדומים אשדוד בעברו, יצטרף לאסף צור שממשיך במועדון הצפוני לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully