וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלוקאס: "אם לא ייפתרו כמה בעיות, הרצון שלי להישאר לא יספיק"

הרכז, שהוזכר כמועמד לריאל מדריד, שלח מסר לראשי אולימפיאקוס והוסיף: "נדון בזה בימים הקרובים. יש לי המון כבוד לבעלים". פנאתינייקוס נענשה בארבעה משחקים ללא קהל

תקציר משחק האליפות בטורקיה: אנאדולו אפס מנצחת 74:83 את קרשיאקה/ספורט1

אולימיפיאקוס חגגה ביום חמישי האחרון את זכייתה השנייה ברציפות באליפות יוון, אחרי שהמשחק הרביעי בסדרת הגמר מול פנאתינייקוס פוצץ על ידי אוהדי הקבוצה הירוקה. מי שסיים חוזה במועדון מפיראוס הוא קוסטאס סלוקאס, שהתייחס לעתידו בריאיון ל"גאזטה".

"הרצון להישאר מן הסתם קיים, אבל יש כמה בעיות שאם הן לא ייפתרו, הרצון הזה לא יספיק", הבהיר סלוקאס במסר חד לראשי אולימפיאקוס. במקביל, הוא אמר: "יש לי המון כבוד לבעלים. הם האמינו בי ואני בהם, ויש להם מקום בלב שלי כבר הרבה שנים".

הרכז היווני הוסיף לגבי המשך הקריירה: "השאלה אם אשאר באולימפיאקוס תעלה לדיון בימים הקרובים, ונראה מה יקרה".

מלבד הצעה מאולימפיאקוס שבה הוא מחזיק, סלוקאס הוזכר כמועמד גם לריאל מדריד, נגדה החטיא זריקה מכרעת בגמר היורוליג לפני חודש. בעונת היורוליג האחרונה הוא רשם ממוצעים של 11 נקודות ו-5.6 אסיסטים.

קוסטאס סלוקאס, אולימפיאקוס. Ion Alcoba, GettyImages
עתידו בסימן שאלה. קוסטאס סלוקאס/GettyImages, Ion Alcoba

עוד כדורסל

עוד בוואלה! ספורט

פנאתינייקוס צפויה לעונש כבד, אולימפיאקוס חגגה "עונה היסטורית"

לכתבה המלאה

בתוך כך, פנאתינייקוס ספגה עונש של ארבעה משחקים ללא קהל בתחילת העונה הבאה. כזכור, במצב של 63:35 לחובתם קבוצתם החלו אוהדי פאו להשליך אבוקות ורימוני עשן לעבר ספסל אולימפיאקוס, עליו הגנה רשת ביטחון. שחקני הקבוצה האורחת פונו לחדר ההלבשה, כאשר לפי הדיווחים נגנבו מחשבים ומוניטורים משולחן המזכירות בזמן עצירת המשחק, שאחריה הוחלט על סיום ההתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully