וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לישראל אחרי כארבע שנים: דן שמיר סיכם בבני הרצליה

18.6.2023 / 14:43

עוזרו של מסינה במילאנו ומי שקודם לכן אימן את ניו זילנד ברייקרס, צפוי לחתום כמחליפו של אורן אהרוני עם סיום סדרת הגמר באיטליה

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 18.6/ספורט1

דן שמיר סיכם בתור מאמנה החדש של בני הרצליה. הקבוצה נפרדה לאחרונה מאורן אהרוני שרשם שנתיים מוצלחות מאוד בתפקיד ובמהלכן זכה בגביע המדינה, אך עם סיום חוזהו בחר להמשיך לאתגר הבא שיהיה ככל הנראה בהפועל חיפה.

מי שיחליף אותו כאמור יהיה שמיר, שבגיל 48 ישוב לישראל לראשונה זה ארבע שנים. כזכור, הוא עזב כשנפרד מהפועל חולון בקיץ 2019 לטובת ניו זילנד ברייקרס מהליגה האוסטרלית, שם עמד על הקווים במשך כשלוש שנים, עד אשר במאי 2022 ביקש לעזוב עקב שקשיים שחוו הוא ומשפחתו עקב התפרצות נגיף קורונה. בעונה החולפת שימש שמיר כעוזרו של אטורה מסינה במילאנו - תפקיד אותו כבר מילא בעבר בצסק"א מוסקבה. שמיר גם אימן את בני השרון בין השנים 2009 ל-2011, אך עזב לפני ששמה שונה בחזרה לבני הרצליה.

מאמן ניו זילנד ברייקרס דן שמיר. Steve Bell, GettyImages
חוזר לישראל, הפעם להרצליה. דן שמיר/GettyImages, Steve Bell

סדרת הגמר בליגה האיטלקית בין מילאנו לווירטוס בולוניה נערכת בימים אלו ולאחר ארבעה משחקים בסדרה התוצאה היא 2:2. מחר ייפגשו הקבוצות במילאנו למשחק מספר 5 (שני, 21:30, ספורט3) וביום רביעי הן ייפגשו בבולוניה (21:30, ספורט2). רק לאחר הסדרה צפויה הודעה בנושא הגעתו של שמיר להרצליה.

  • עוד באותו נושא:
  • דן שמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully