וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאמן הבא? הפועל חיפה במשא ומתן מתקדם עם אורן אהרוני

עודכן לאחרונה: 13.6.2023 / 13:31

המאמן בן ה-49, שהדריך בשנתיים האחרונות בצורה מוצלחת את בני הרצליה, צפוי להיות המאמן החדש של האדומים מהכרמל שיבנו את עצמם מחדש. עמית שמחון היחידי שמחזיק בחוזה לעונה הבאה

הפועל חיפה נמצאת במשא ומתן מתקדם להחתמת אורן אהרוני כמאמן הקבוצה החדש. האדומים, שסיימו את העונה שעברה בתחתית, מינו בשלב מתקדם את מיקי גורקה במקומו של שרון דרוקר, והוא עזר להם לשרוד בליגה. בחיפה פנו לאהרוני בימים האחרונים, והמאמן צפוי להיות זה שיעמוד על הקווים בכרמל.

אהרוני בן ה-49 אימן בשנתיים האחרונות באופן מוצלח ביותר את בני הרצליה. הוא לקח את הקבוצה בקיץ 2021, זכה איתה בגביע המדינה השני בתולדותיה ונעצר רק בגמר הפלייאוף בעונה שעברה. העונה הדריך את הרצליה בליגת האלופות של פיב"א. לפני הקדנציה בשרון היה המנהל המקצועי של מחלקת הנוער של מכבי תל אביב ואימן את קבוצת הנוער, ולפני כן אימן בליגת העל את מכבי גבעת שמואל, ועונה אחת את עירוני רמת גן בליגה הלאומית.

מאמן בני הרצליה אורן אהרוני. דני מרון
יעבור לחיפה? אורן אהרוני/דני מרון

הפועל חיפה, שתפתח את העונה הרביעית ברציפות שלה בליגת העל, לא תשתתף בעונה הבאה באירופה אחרי שבעונה שעברה נעצרו בשלב הבתים השני ביורופקאפ. האדומים צפויים לעבור שינוי מאסיבי בסגל כשהשחקן היחיד שחתום לעונה הבאה הוא עמית שמחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully