וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנאתינייקוס צפויה לעונש כבד, אולימפיאקוס חגגה "עונה היסטורית"

הירוקים ספגו הפסד טכני, איבדו את האליפות אחרי השתוללות הקהל ויספגו מספר משחקי רדיוס, האלופה: "ההגדרה המילונית למילה קבוצה"

תקציר: פנאתינייקוס - לאבריו 74:103/ספורט1

בלגן ענק נרשם אמש (חמישי) בסדרת גמר הפלייאוף בליגה היוונית. אולימפיאקוס דרסה את פנאתינייקוס באולמה הביתי, בדרכה הבטוחה לאליפות 14 בתולדותיה, ואז, לקראת סיום הרבע השלישי, הקהל הירוק החליט שנמאס לו. אבוקות הודלקו, לייזרים כוונו אל עבר שחקני ואנשי היריבה, חפצים הושלכו - ולשופטים לא היתה ברירה אלא להפסיק את ההתמודדות ולפסוק על הפסד טכני לפאו. אולימפיאקוס ניצחה 1:3, והחגיגות החלו - חגיגות הזויות למדי.

"אני הראשון לגנות את האירועים", אמר נשיא פנאתינייקוס דימיטריס ינאקופולוס, ומיד עבר לבקר את שחקניו: "אני גם הראשון לראות שהירוקים איבדו תקווה כבר מהרבע הראשון ולא נלחמו". לפי התקשורת היוונית, פנאתינייקוס צפויה לספוג עונש של 3-6 משחקי רדיוס, ייתכן שגם הורדת שתי נקודות וקנס כספי של 15-20 אלף יורו.

אצל המנצחת נרשמה חגיגה גדולה. "זכינו בחמישה תארים ב-16 החודשים האחרונים, אותה כמות בה זכינו ב-16 שנים", אמר פנאיוטיס אנגלופולוס, מבעלי המועדון. "ועשינו את זה בלי לסחוט אף אחד או לשחד אף אחד. הגענו לפה בכוחות עצמנו. זה אחד הרגעים הגדולים שלנו, ונמשיך כך. לקבוצה הזו היה חלום. הפסדנו את גמר היורוליג ב-3 הפרש, אבל כעת עשינו היסטוריה, זכינו בדאבל בפעם השנייה ברציפות. אנחנו ההגדרה המילונית של המילה קבוצה. אנחנו משפחה".

אלפי אנשים חיכו לאלופים בשעת לילה מאוחרת

המאמן יורגוס ברצוקאס הוסיף: "רצינו שהמשחק יסתיים, שיחקנו מדהים. זכינו בשלושה תארים ויכולנו לזכות בארבעה העונה. זו עונה היסטורית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully