וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקהל של פנאתינייקוס התפרע, אולימפיאקוס זכתה באליפות

בזמן שהאורחת מפיראוס הובילה ב-28 הפרש בדרך הבטוחה לתואר נוסף, האוהדים הירוקים החלו לזרוק חפצים על הספסל האדום, לכוון לייזר אל השחקנים והצוות המקצועי ולהדליק אבוקות במה שהעניק ניצחון טכני ו-1:3 בסיכום הסדרה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.6/ספורט1

סדרת גמר הפלייאוף בליגה היוונית היה אמור להיות אירוע חגיגי כששתי הקבוצות הגדולות והמעוטרות ביותר בתולדות הליגה נפגשו למשחק מספר 4 הערב (חמישי) כשאולימפיאקוס מובילה 1:2 על פנאתינייקוס. מה שהיה בארנה באתונה בסוף הערב, הרס את כל הציפייה לסדרה עם פיצוץ המשחק על ידי הקהל הביתי והענקת האליפות ה-14 לאדומים-לבנים אוטומטית עם 1:3 בסיכום הסדרה המפורעת.

אחרי שניצחה בצורה דרמטית 70:73 במשחק הראשון, הפסידה 67:65 במשחק השני והביסה 52:75 במשחק השלישי בסדרה, האורחת מפיראוס הגיעה לאולם באתונה במטרה לסגור עניין ולהשיג את האליפות השנייה ברציפות על חשבון היריבה המרה. כבר מהרגע הראשון זה היה במעמד חד צדדי כשהיתרון הלך ועלה והגיע בשיאו ל-32 הפרש, אך כשנותרו 2:46 דקות לסיום הרבע השלישי, הקהל הביתי איבד את זה עם מתקפה על הספסל של אולימפיאקוס.

אוהדי פנאתינייקוס. GettyImages
כאוס באתונה. קהל פנאתינייקוס/GettyImages

אבוקות החלו לדלוק ביציעי האולם, לייזרים כוונו אל עבר הצוות המקצועי והשחקנים של האורחת וחפצים הושלכו על הספסל האדום שירד מהר מהפרקט בהתרפעות מסוכנת של האוהדים הירוקים.

המשטרה וכוחות האבטחה המקומיים הודיעו כי לא יחדשו את ההתמודדות עד שכל הקהל יפונה מהאולם ולבסוף הוחלט כי הניצחון יוענק לאולימפיאקוס שזכתה באליפות שנייה ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully