וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליוואי רנדולף האריך את חוזהו בהפועל ירושלים עד 2025

18.6.2023 / 16:38

הפורוורד ימשיך לשנתיים נוספות: "אנחנו זוכרים שלא עמדנו בכל המטרות, אני מגיע לעונה הבאה עם תחושה של חשבון פתוח"

תקציר משחק האליפות בטורקיה: אנאדולו אפס מנצחת 74:83 את קרשיאקה/ספורט1

ההשתלטות של מתן אדלסון על הפועל ירושלים, והגידול המשמעותי בתקציב שאמור להגיע בעקבותיה, יצרה צפי ללא מעט שינויים בסגל של אלכסנדר דז'יקיץ' למרות העונה המוצלחת שרשמו האדומים. אלא שבינתיים הירושלמים ממשיכים לשמור על השלד, ואל זאק הנקינס שחתם לפני כשבועיים על הארכת חוזה הצטרף היום (ראשון) ליוואי רנדולף, שקשר את עתידו במועדון בזה של המועדון מהבירה לפחות עד 2025.

"כשהחלטתי לראשונה להגיע להפועל, לא ידעתי למה לצפות", אמר רנדולף לאחר החתימה, "ידעתי שיש כאן מאמן שמאוד מאמין בי וינסה להוציא ממני את המיטב בכל יום, ושהוא מכוון הכי גבוה שאפשר. תוסיפו את זה להיסטוריה של המועדון ולבסיס האוהדים הנהדר, ומיד ידעתי שקיבלתי את ההחלטה הנכונה. העונה התחילה עם הרבה קשיים, אבל ככל שהזמן עבר היא הפכה לעונה בלתי נשכחת. אנחנו זוכרים שלא עמדנו בכל המטרות שהצבנו לעצמנו, וזו הסיבה שאני מגיע לעונה הבאה עם תחושה של חשבון פתוח. אני ממשיך במקום שהפך להיות הבית שלי, עם ההזדמנות לשחק לעיני אחד הקהלים הכי טובים שחוויתי. אני אתן הכל כדי שנמשיך לזכות בתארים באדום-שחור. יאללה!".

שחקן הפועל ירושלים ליוואי רנדולף. ברני ארדוב
נשאר אדום-שחור. ליוואי רנדולף/ברני ארדוב

המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' אמר: "ליוואי מסמל את מי שאנחנו ואת מי שאנחנו רוצים להיות. יש בו את כל מה שאנחנו מחפשים - האהבה, האנרגיות, העבודה הקשה, המוכנות להקריב למען הקבוצה. אנחנו מאוד שמחים שהוא נשאר איתנו ושנמשיך לעבוד ביחד".

המנהל הספורטיבי יונתן אלון הוסיף: "​​אני מאוד שמח שליוואי ממשיך איתנו. מדובר בשחקן שעוזר לנו בהרבה דרכים על המגרש ובהרבה יותר דברים מחוץ למגרש. הוא מנהיג, החיבור שלו עם האוהדים והעיר משמח את כולנו ואנחנו שמחים להתפתח יחד איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully