וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשאר אדום: זאק הנקינס האריך חוזה בשנתיים בהפועל ירושלים

8.6.2023 / 12:31

ה-MVP של העונה בליגת העל ימשיך בבירה עד 2025: "עשינו דברים מיוחדים העונה, הכל מרגיש מתאים למסע שלי ואני נרגש להמשיך"

הפועל ירושלים נחתה בישראל אחרי ההפסד בגמר ליגת האלופות/צילום: יותם רונן | עריכת וידאו: ניר חן

ה-MVP של העונה בליגת העל נשאר אדום. הפועל ירושלים הודיעה היום (חמישי) רשמית כי הסנטר זאק הנקינס האריך את חוזהו בשתי עונות נוספות, ובכך יישאר בבירה לפחות עד 2025. הנקינס זכה עם הקבוצה בגביע המדינה, הגיע איתה לגמר ליגת האלופות של פיב"א והודח עימה בחצי גמר הפלייאוף בליגה בידי הפועל תל אביב. מעבר לבחירתו לשחקן המצטיין בליגת העל, הסנטר נכלל בחמישיית העונה גם בליגה וגם בליגת האלופות.

"הפועל ירושלים והמאמן אלכסנדר דז'יקיץ' נתנו לי הזדמנות להראות למה אני מסוגל, למרות שהיה מי שאמר שהגוף שלי לא יכול להתחרות ברמה הזאת", אמר זאק לאחר החתימה, "עשינו העונה כמה דברים מיוחדים מאוד אבל גם לא הצלחנו להשיג את מה שידענו שאנחנו מסוגלים להשיג. הפועל היא מקום מיוחד. רעייתי ואני אוהבים את הקהילה כאן בירושלים והרגשנו רצויים מהרגע הראשון. האוהדים, הקבוצה, התרבות שהתהוותה לה מסביב - הכל הרגיש מתאים למסע הכדורסל שלי. אז עם חשבון פתוח והזדמנות לבנות על ההצלחה של העונה החולפת, אני נרגש להמשיך בהפועל גם בשנתיים הבאות".

זאק הנקינס, הפועל ירושלים. דני מרון
ממשיך בבירה. הנקינס/דני מרון

מאמן הקבוצה אלכסנדר דז'יקיץ' אמר: "זאק הוא חלק חשוב בקבוצה שלנו ואני שמח שהוא החליט להמשיך ללבוש את הגופיה האדומה". המנהל הספורטיבי יונתן אלון הוסיף: "אני גאה בכך שזאק, שהיה מהשחקנים הבולטים בליגה וב-BCL השנה ממשיך איתנו לשנתיים נוספות. זאק הוא שחקן מצוין עם פוטציאל עצום והוא חלק חשוב במה שאנחנו רוצים לבנות כאן בשנים הקרובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully