וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן נפרד מהכדורגל: "תודה על הכל, המסע המדהים הסתיים"

החלוץ האגדי שפרש ממשחק פעיל הודה ברשתות החברתיות למועדונים והאוהדים לאורך הקריירה: "זה התחיל בחלום לא אפשרי שהפך לאפשרי. אני מי שאני בזכותכם, אתגעגע"

זלאטן איברהימוביץ' פורש מכדורגל ומקבל תשואות מהשחקנים ומאוהדי מילאן/אתר רשמי, SerieA

כשבוע וחצי אחרי שפרש ממשחק פעיל, זלאטן איברהימוביץ' נפרד היום (שישי) עם פוסט ברשתות החברתיות מהמועדונים בהם שיחק, מחבריו לקבוצות, מהאוהדים וממשחק הכדורגל.

"זה התחיל בחלום, חלום לא אפשרי שהפך לאפשרי", פתח השבדי את דבריו. "נולדתי במאלמו, גדלתי באמסטרדם והפכתי לחכם יותר בטורינו. הפכתי לאריה בברצלונה. התבגרתי במילאן וקיבלתי פרספקטיבות חדשות בפריז. פיתחתי יכולת להישאר בכושר במנצ'סטר ולעשות חיים בלוס אנג'לס, ולבסוף מצאתי את המקום השקט שלי בבית שמילאנו".

החלוץ סיכם: "אני מי שאני בזכותכם. כל מי שיש לו לב של אריה, כל מי שיש לו את האש הזאת בעיניים להצליח וכל מי שבאמת ובתמים יודע שהבלתי אפשרי הוא כלום. תודה על הכל. המסע הסתיים והוא היה מדהים. אתגעגע".

זלאטן איברהימוביץ' מודיע על פרישה. Francesco Scaccianoce, GettyImages
אגדה. איברהימוביץ'/GettyImages, Francesco Scaccianoce

זלאטן עבר בקריירה בין מועדוני פאר בשבדיה, הולנד, איטליה, ספרד, אנגליה, צרפת וארצות הברית, כשהוא זכה 12 פעמים בפרס כדורגלן השנה בשבדיה ועוד שלוש פעמים באיטליה. השבדי הוסיף עוד אליפויות וגביעים רבים, כשאחד התארים האישיים המפורסמים היה פרס פושקאש על השער המפורסם במספרת מול אנגליה שנבחר לשער השנה בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully