וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשיץ' עזב, בכר סירב למכירת שחקן מפתח, השוער היוצא פגוע: "עולמו התערער"

עודכן לאחרונה: 16.6.2023 / 13:23

הכוכב האדום בלגרד הודיעה על פרידה מאקס מכבי תל אביב, ולבקשת הישראלי סירבה ל-9 מיליון יורו על אראקוביץ' מקראסנודר של איביץ'. בוריאן זכה לגיבוי: "עוד צעד במסע של גיבור"

"מחוץ לקווים" עם לירון שרון, 15.6/צילום: אולפן וואלה!, עריכת וידאו: זיו שטיינר

בזמן שמכבי חיפה ומסאי דגו החלו השבוע את האימונים לקראת מוקדמות ליגת האלופות, לאקס ברק בכר יש עוד זמן עד החזרה הרשמית לפעילות. קבוצתו החדשה של בכר, הכוכב האדום בלגרד, תחל את העונה האירופית אוטומטית בשלב הבתים של ליגת האלופות, כך שבניגוד לעונה שעברה בה הודחה על ידי הירוקים, הפעם אלופת סרביה לא תצטרך לעבור דרך המוקדמות.

הכוכב האדום בלגרד חווה מספר שינויים בסגל, והיום (שישי) הודיעה רשמית על פרידה מאלכסנדר פשיץ'. אקס מכבי תל אביב חזר בעונה שעברה לקדנציה נוספת אצל האדומים, וכעת הוא ככל הנראה יחבור למוחמד אבו פאני מפרנצווארוש. הסרבים הודיעו גם על שחרורו של וליקו ניקוליץ'.

שוער הכוכב האדום בלגרד, מילאן בוריאן. Marco Luzzani, GettyImages
עדיין מושפע מהעזיבה. בוריאן/GettyImages, Marco Luzzani

שינוי נוסף שאותו יזם המאמן התרחש בין הקורות. הישראלי החליט להיפרד מהקפטן והשוער מילאן בוריאן אחרי שש שנים, ובמקומו צפוי להגיע עומרי גלזר אחרי שהעברתו מהפועל באר שבע סוכמה תמורת 1.1 מיליון יורו. הפרידה של בכר מבוריאן עוררה הדים בסרביה, משום שהיא נעשתה באמצעות שיחת טלפון בזמן שהשוער בן ה-35 היה בחופשה משפחתית בפריז.

בוריאן שהתבשר כי לא בונים עליו בתור השוער הראשון, החליט לעזוב כדי לשמור על מקומו כשוער הבכיר של נבחרת קנדה והושאל לסלובן ברטיסלבה הסלובקית. הלילה (בין חמישי לשישי) קנדה עם בוריאן בשער עלתה לגמר ליגת האומות של צפון אמריקה עם 0:2 על פנמה, ובגמר תמתין לה השכנה ארצות הברית שהביסה 0:3 את מקסיקו.

עוד לפני המשחק התייחס המאמן הלאומי ג'ון הרדמן לשוער: "זה עוד צעד במסע של גיבור. כל גיבור חווה רגעי שיא ואז יש רגעים שאתה נבחן. הוא צריך להתאפס, אבל יש מקום אחד שבו הוא יודע שיקבל את ההזדמנות להיות מי שהוא - וזה כאן בנבחרת. מבחינתינו הוא אגדה. אין לו בעלות על המקום בהרכב, הוא מרוויח אותו בכל פעם שהוא מגיע להתכנסויות שלנו, בכל אימון. לא חושב שיש לי מה לדאוג מחוסר ביטחון שלו, עולמו התערער, אבל זה נורמלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
סטרחיניה אראקוביץ', שחקן הכוכב האדום בלגרד. Srdjan Stevanovic, GettyImages
בכוכב האדום בונים עליו. אראקוביץ'/GettyImages, Srdjan Stevanovic

מי שדווקא כן יישאר בעונה הבאה הוא אחד משחקני המפתח של הקבוצה - סטרחיניה אראקוביץ'. הבלם בן ה-22 שנכלל בסגל נבחרת סרביה במונדיאל האחרון זכה להתעניינות ממספר קבוצות, אך בכר טען שהוא זקוק לו בליגת האלופות והמועדון אינו מתכנן למכור אותו. "אנחנו צריכים אותו לליגת האלופות וכרגע הוא לא למכירה", טען גורם בקבוצה.

קרסנודאר של ולאדן איביץ' הציעה 9 מיליון יורו אך הכוכב האדום סירבה. גם וולפסבורג וקאדיס גילו התעניינות, אך ההצעה של הספרדים הייתה נמוכה מדי. אראקוביץ' בעצמו גם כן רוצה לקחת חלק במשחקים בליגת האלופות, ובהתאם לתוצאות, יחליט בינואר על עתידו יחד עם המועדון. הבלם חתום בקבוצה לשלוש עונות נוספות והשווי המוערך שלו עומד על 7 מיליון יורו - השני בגובהו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully