וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של אבידל: "אני מכריזה על מלחמה. העברת אותי התעללות נפשית"

15.6.2023 / 10:43

חיית אבידל טוענת ששחקן ברצלונה לשעבר טרם חתם על מסמכי הגירושים, שנה וחצי לאחר שבגד בה עם קירה חמראווי: "העברת אותי גיהנום בעשר השנים האחרונות"

תקציר: הולנד - קרואטיה 4:2 (חצי גמר ליגת האומות)/ספורט1

כשנה וחצי חלפה מאז התפרקות נישואיו של אריק אבידל. כזכור, שחקן ברצלונה לשעבר ניהל רומן חשאי עם שחקנית פריז סן ז'רמן לשעבר קירה חמראווי, בעוד אשתו, חיית, נחקרה במשטרה על מרובתה בפרשת התקיפה של חמראווי.

הזמן חלף, אך הרוחות טרם נרגעו. השבוע פרסמה חיית פוסט באינסטגרם, ובו פנתה לאריק וכתבה: "הסבלנות שלי פקעה. ניסיתי להגן על הילדים שלנו, אבל החלטת אחרת. ניצלת את האדיבות שלי. אם זו הבחירה שלך, אני מכריזה על מלחמה. מעתה, אקדיש את הפוסטים הבאים כדי לתאר את הגיהנום שהעברת אותי בעשר השנים האחרונות, ובעיקר בשנתיים האחרונות.

"ביקשתי להתגרש אחרי שבגדת בי והבאת עלינו בושה גדולה. עורכי הדין לא הצליחו לשכנע אותך, אז אעשה זאת באופן פומבי - אריק, תחתום על מסכמי הגירושים, תודה. תחתום ואז תוכל להמשיך בחייך החדשים, עם נישואי הבזק החדשים שלך, ותכבד את הילדים שלך. אל תדאג לילדים - הם יודעים שאני נלחמת עבורם. לאף ילד לא מגיע לראות את אמו מותשת בגלל התעללות נפשית. נלחמתי למעלה משנה לא לשקוע לדיכאון בגלל כל מה שקרה".

אריק ואשתו חיית אבידל. Jean Catuffe, GettyImages
עדיין מחכה. חיית ואריק אבידל/GettyImages, Jean Catuffe
sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

בשנה שעברה, לאחר התפוצצות הפרשה, טענה חיית: "הרבה אנשים ביקרו אותי על כך שלא סלחתי לו וביקשתי ממנו להתגרש בעקבות הסיפור הזה. מה שהם לא ידעו זה שהנישואים שלנו ידעו הרבה אזורים אפורים שאני מעדיפה לא לדבר עליהם וכמובן, קירה חמראווי לא הייתה הבחורה הראשונה שלו במהלך הנישואים".

אבידל התנצל וכתב בפוסט - אותו מחק לאחר מכן: "חיית, תסלחי לי. איזו החלטה שתקבלי, בעיני תמיד תישארי האישה של חיי ובעיקר האם של ילדינו הנפלאים. ההשפלה הזו מגיעה לי, למרות שהיא הורגת אותי. אינשאללה יום יבוא ותסלחי לי". כדורגלן העבר אגב, לא רצה להמתין עד שכלי התקשורת יראו ויפרסמו, ותייג כמה אתרים מובילים בברצלונה וצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully