וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקללה נשברה? דרייק הרוויח 830 אלף דולר בזכות הניצחון של דנבר

הראפר שנודע כמהמר ספורט רע מאוד פגע בול ב-1:4 של הנאגטס על מיאמי. אבל זה כלום לעומת ההפסדים שלו בשנים האחרונות

"מחוץ לקווים" עם לירון שרון על האליפות ההיסטורית של דנבר/עריכת וידאו: זיו שטיינר

דרייק נחשב לאחד המוסיקאים הפופולריים בעולם, אך בכל הנוגע להימורי ספורט, יש לו עוד לא מעט עבודה. ב"ניו יורק פוסט" נטען לפני חודשיים כי הפסיד למעלה מ-2.5 מיליון דולר על הימורי UFC בלבד במהלך 2022, אך אמש (שלישי) הוא סוף סוף יצא מנצח.

הראפר הימר ערב סדרת גמר ה-NBA כי דנבר תנצח את מיאמי בחמישה משחקים, ממש כפי שקרה, ובכך הפכו 250 הדולרים ששם ל-850 אלף דולר. כמו כן, הימר מיליון דולר שדנבר תנצח, בלי קשר לכמות המשחקים, מי שסידר לו רווח של 1.23 מיליון דולר. בסך הכל - 830 אלף דולר של רווח נקי. לא רע בכלל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מוקדם יותר בפלייאוף הזה הפסיד דרייק לא מעט כסף על לוס אנג'לס לייקרס ומיאמי. השנה הוא הפסיד כ-400 אלף דולר על אגרוף (הימר על ג'ייק פול, שהפסיד לטיירון פיורי), ולפני כן הפסיד מיליון דולר משום שהימר שארגנטינה תנצח בגמר המונדיאל בזמן החוקי. לפי התקשורת הבריטית, במהלך 2022 הימר הראפר בסכומים של כמיליארד דולר (!) במטבעות קריפטו על אירועי ספורט כאלה ואחרים. ההימורים שלו היו כל כך לא מוצלחים עד שבארצות הברית טענו כי ישנה "קללת דרייק" - כל קבוצה עליה מהמר הראפר, מפסידה.

אשתקד דווקא הלך לו טוב בליגת הכדורסל הטובה בעולם, כשהימר לפני הפלייאוף שגולדן סטייט תוכתר כאלופת המערב - ובכך הפך את 200 אלף הדולרים שלו למיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully